کد خبر: ۲۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 14
فیات با معرفی نسخه‌ای سفارشی از خودروی 124 اسپایدر فصل جدیدی را برای این خودرو گشوده است. جدیدترین محصول سفارشی فیات اوربان ادیشن نام داشته و هفته آینده در نمایشگاه نیویورک معرفی می‌شود.


به گزارش تابناک؛ این خودرو بر پایه‌ی تریم کلاسیکا بنا شده و به‌صورت استاندارد با رینگ‌های 17 اینچی و لاستیک‌های پرفورمنس عرضه می‌شود. در نمای ظاهری می‌توانیم خروجی‌های اگزوز روشن، عناصر پیانو بلک و مشکی براق را روی ستون‌ها و آینه‌های جانبی مشاهده کنیم.


با ورود به داخل کابین شاهد برخی تفاوت‌ها همچون عناصر خاکستری مات و صندلی‌های چرمی خواهید بود. همچنین در اطراف پشت آمپرها و پانل‌ها نیز عناصر چرمی دیده می‌شود. فیات می‌گوید این عناصر باعث ایجاد ظاهری اسپورت چه در بدنه و چه در کابین شده‌اند.


استیو بیهم مدیر برندهای سواری فیات-کرایسلر می‌گوید:

با وجود قوی‌ترین پیشرانه‌ی 4 سیلندر توربو در این کلاس، فیات 124 اسپایدر ما تجربه‌ی راندن لذت‌بخش یک رودستر را با دینامیکی هیجان‌انگیز فراهم می‌کند. مدل جدید اوربان ادیشن ظاهری ویژه و سفارشی را ایجاد کرده است.


این تمام چیزی است که فیات درباره‌ی پکیج جدید خود اعلام کرده و همچنین خاطرنشان ساخته پکیج یاد شده با بهای 995 دلار در دسترس است. شایان‌ذکر است قیمت 124 اسپایدر کلاسیکا از 25190 دلار آغاز می‌شود.


124 اسپایدر علاوه بر نسخه ی سفارشی اوربان ادیشن دارای سه آپشن جدید نیز می‌باشد. سیستم اگزوز پر صداتر، پکیج ظاهری ولنوی جدید و نوارهای میانی سفارشی. این رودستر به‌صورت استاندارد با دوربین دید عقب نیز عرضه می‌شود. نیروبخش فیات 124 اسپایدر همچنان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.4 لیتری توربو با قدرت 164 اسب بخار می‌باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار