کد خبر: ۲۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 14
هر چه بیشتر می‌گذرد شایعات زیادی درباره‌ تبلت‌های سرفیس پرو بعدی شنیده می‌شود. همانطور که می‌دانید آخرین مدل از این محصولات یعنی سرفیس پرو ۶ به چیپست اینتل Core i5 یا Core i7 مجهز شده.

به گزارش تابناک؛ با این حال به گزارش وب سایت Thurrott، کمپانی ردموندی چند نمونه‌ی اولیه از تبلت‌های سرفیس پرو با چیپست‌های کوالکام تولید کرده. همچنین این گزارش عنوان می‌کند که مایکروسافت قصد دارد مدل‌های اقتصادی ‌تر سرفیس پرو و نسل بعدی سرفیس گو را به همراه چیپست کوالکام عرضه کند.

سرفیس پرو بعدی

علاوه بر این گفته می‌شود که مایکروسافت قصد دارد برای نسل بعدی سرفیس گو نیز سراغ چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام برود و بدین شکل رقیبی تازه نفس برای شکست آیپد روانه بازار تبلت‌ها کند.

گفته شده اینتل به مایکروسافت فشار آورده بود که کمپانی ردموندی برای تبلت‌های اقتصادی خود از پردازنده‌های پنتیوم گُلد بهره ببرد. بنابراین اگر دوباره اینتل به مایکروسافت فشار نیاورد، احتمالاً کمپانی ردموندی پردازنده‌های اینتل را کنار می‌گذارند و نسل دوم سرفیس گو را به همراه چیپست اسنپدراگون عرضه خواهند کرد.

سرفیس پرو بعدی

پیشتر پتنت‌ها و شایعاتی زیادی درباره‌ی سری تبلت‌های سرفیس پرو منتشر شده و به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد در زبان طراحی آنها تغییرات زیادی ایجاد کند. مثلاً گزارش شده که تبلت‌های سرفیس پرو بعدی احتمالاً از درگاه USB-C مغناطیسی بهره خواهند برد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند به آسانی و سرعت بیشتری گجت‌ها را به درگاه تبلت متصل نمایند.

تبلت سرفیس پرو 6 از ویژگی سرفیس کانکت انحصاری این شرکت بهره می‌برد اما برای تبلت سرفیس گو، درگاه USB-C در نظر گرفته شده و بر اساس پتنت جدید مایکروسافت به نظر می‌رسد از این پس چنین سیستمی برای تمامی تبلت‌های سری سرفیس پرو انتخاب شود

سرفیس پرو بعدی

علاوه بر این، وبسایت Thurrott مدعی شده که  تبلت‌های سرفیس پرو بعدی علاوه بر این ویژگی در رنگ‌های متنوع تری عرضه خواهند شد و مایکروسافت برایشان چیپست اسنپدراگون در نظر خواهد گرفت. با این حال باید تا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی صبر کنیم چرا که کارشناسان این تاریخ را به عنوان زمان معرفی یا عرضه این محصول عنوان کرده‌اند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار