کد خبر: ۲۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 13
در گذشته‌ای نه چندان دور همه‌ی ما بنتلی را محصولات اسپرت و خاص می‌شناختیم. متأسفانه این خودروساز بریتانیایی تأیید کرده برنامه‌ای کوتاه‌مدت برای تولید هرگونه خودروی اسپرتی ندارد.

به گزارش تیترشهر؛ یکی از اعضای هیئت‌مدیره‌ی این برند اعلام کرده بنتلی به ساخت خودروهای جی تی و شاسی‌بلند متعهد بوده و علاقه‌ای به تولید کانسپت هایی همچون EXP 10 Speed 6 و EXP 12 Speed 6e رودستر ندارد.
Bentley EXP 10 Speed 6 concept
Bentley EXP 10 Speed 6 concept

ورنر تایتز گفته است:

کانسپت های یاد شده خودروهایی نیستند که با استراتژی آینده‌ی ما همخوانی داشته باشند. خودروهای اسپرت ناب فعلاً در دستور کار نیستند. اولین حرکت ما کار روی سبد محصولات فعلی می‌باشد. حالا ما به دنبال تولید محصولات بیشتری در این زمینه‌ها هستیم.

بنتلی می‌گوید زمینه برای گسترش مدل‌های جی تی و شاسی‌بلند فراهم بوده و این دقیقاً همان کاری است که بریتانیایی‌ها به دنبال انجامش هستند.


مدیر بنتلی اظهار می‌دارد:

اولین چیزی که می‌خواهیم مطمئن شدن از این است که در هر کلاسی یک جی تی داریم و فعلاً که همین برنامه در اولویت قرار دارد. من فکر می‌کنم در این کلاس ظرفیت بیشتری وجود دارد. بنتلی می‌تواند خودرویی منحصربه‌فرد و اسپرت ارائه کند که با فشار یک دکمه به یک محصول لوکس و اشرافی تبدیل می‌شود.

چند سالی است که خبرهایی هم درباره‌ی تولید شاسی‌بلندی ارزان‌تر از بنتایگا به گوش می‌رسد اما مدیر بنتلی گفته چنین خودرویی تولید نخواهد شد. این برند تنها به تولید خودروهایی بزرگ‌تر از مدل‌های فعلی علاقه‌مند بوده و از جمله‌ی این خودروها می‌توان به یک شاسی‌بلند جدید اشاره کرد که به دنبال جلب نظر مشتریان چینی و آمریکایی است.


موضوع جالب اینکه تایتز اظهار داشته بنتلی به تولید یک خودروی شهری الکتریکی فکر کرده اما خب واضح است که این تنها یک ایده در سر مدیران برند است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار