کد خبر: ۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 11
مائوریتسیو ساری از اینکه دیدار رفت چلسی برابر اسلاویاپراگ در زمین حریف بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اظهار تعجب کرد.

به گزارش تابناک؛ مائوریتسیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویاپراگ در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به بازیکنانش هشدار داد رقیب را دستکم نگیرند.

سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت: نمی‌دانم چرا باید بازی بدون تماشاگر انجام شود. آیا این یک محرومیت از جانب یوفاست؟ در این مورد چیزی نمی‌دانم. فکر می‌کنم این موضوع تأثیری در روند بازی نخواهد گذاشت، چرا که بازی فوتبال به وسیله بازیکنان داخل زمین انجام می‌شود. به‌هرحال کار سختی مقابل اسلاویا پراگ خواهیم داشت. بازی خطرناکی برای ما خواهد بود. آنها شش گل در دو مسابقه مقابل سویا به ثمر رساندند و واقعاً تیم زهرداری هستند. بنابراین باید کاملاً فشرده بازی و به خوبی دفاع کنیم. رقیب، تیم خطرناکی است و به خصوص در حملات از کناره‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. آنها با پنج یا شش بازیکن در محوطه جریمه حاضر می‌شوند. این تیم همچنین مهاجمان هدف بسیار خوبی نیز دارد. اصلاً دوست ندارم رقیب را دستکم بگیریم.

او در پایان افزود: ازار یک تمرین ریکاوری در باشگاه انجام داد. تصمیم دارم تا آخرین لحظات صبر کنم و پس از دیدن شرایط در مورد بازیکنان تصمیم بگیرم. سه روز بعد از این بازی باید در لیگ برتر در مقابل لیورپول بازی کنیم. اسلاویا پراگ روز شنبه بازی کرده است و ما روز دوشنبه بازی خود را در لیگ برتر انجام دادیم. واقعاً نمی‌دانم چرا بازی ما روز دوشنبه برگزار شد. بنابراین در این رقابت نیاز به تغییر پنج یا شش بازیکن در ترکیب اصلی خواهیم داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار