کد خبر: ۲۳۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 07
در Blobby Volleyball خبری از تمام بازیکن‌های والیبال نبود و دو نفر باید توپ را به زمین حریف می‌فرستادند، Score! Hero و Football Strike تنها بخش‌های هیجان‌انگیز فوتبال را به تصویر کشیدند و در Table Tennis Touch بازیکن تبدیل به دسته تنیس می‌شد و با ژست‌های حرکتی باید بازی می‌کرد.
به گزارش تابناک؛ عناوین ورزشی گوشی جذاب هستند، به‌خاطر همین تغییراتی که سازنده معمولا روی بازی‌های این سبک موبایل می‌دهد. با وجود تفاوت‌هایی که موبایل با پلتفرم‌های خانگی دارد، توسعه‌دهنده خیلی وقت‌ها مجبور است دست به نوآوری‌هایی بزند تا اثرش هم تجربه جذابی ارائه بدهد و هم همچنان حس و حال ورزش را حفظ کند.

تغییراتی که بعضا نتیجه مثبت می‌دهند و بعضی وقت‌ها هم نتیجه منفی را به‌همراه دارند. Darts of Fury جزو دسته اول است؛ آخرین اثر استودیوی سازنده Table Tennis Touch که اگرچه از لحاظ گیم‌پلی تفاوت کمی با بازی‌های مشابه دارد ولی با دست گذاشتن روی رقابت‌های چند نفره، گرافیک چشم‌نواز و تغییراتی در قوانین توانسته دارت را با کیفیت‌تر از عناوین مشابه به تصویر بکشد.

بزرگترین تفاوت Darts of Fury نسبت به بقیه دارت‌های گوشی، نحوه پیروز شدن است. در بازی‌های دارت معمولا دو بازیکن با یکدیگر مسابقه می‌دهند و هر نفر در چند دور، سه دارت پرتاب می‌کند. در نهایت بازیکنی که بتواند بیشترین امتیاز را بگیرد، برنده مسابقه خواهد شد.

اما در هر مسابقه از Darts of Fury یک سقف امتیازی قرار دارد که هر بازیکن باید «دقیقا» به آن برسد. در واقع مجموع امتیازات‌تان باید به‌گونه‌ای باشد تا به عدد مشخص شده برسید؛ نه یک امتیاز بیشتر و نه یک امتیاز کمتر. دقت در اینجا خیلی بیشتر اهمیت دارد و بعضا ممکن است یک پرتاب با پیروزی فاصله داشته باشید اما نتوانید دارت را روی امتیاز مورد نظر بزنید.

بازی دارت اندروید

برای پرتاب دارت‌ها کافیست انگشت‌تان را بکشید تا دارت پرتاب بشود. بسته به قدرت پرتاب و زاویه‌ای که گرفتید، دارت به تخته می‌خورد.

با پیشروی حالت‌های گیم‌پلی بیشتری نیز آزاد می‌شوند که باز در آن‌ها برای رسیدن به پیروزی باید مسیر متفاوت‌تری را پیش بگیرید. شاید در ابتدا که بازی را دانلود کردید، در دسترس نبودن یک حالت گیم‌پلی با همان قوانین همیشگی دارت ویژگی منفی به‌نظر برسد ولی با توجه به تعداد زیاد عناوین دارت گوشی و شباهت‌هایی که آن‌ها در این زمینه با یکدیگر دارند، Darts of Fury حرف‌های جدیدتری برای گفتن دارد.

فارغ از بقیه ویژگی‌های مثبت Darts of Fury سعی کرده دارت را به شکلی جدیدتر، بدون آنکه به هسته اصلی ورزش دارت ضربه به‌خورد، ارائه بدهد و اگر بخواهیم بهترین بخش بازی را نام ببریم باید به همین تغییراتی که سازنده ایجاد کرده اشاره کنیم. البته مشابه Table Tennis Touch، دقت خوب ژست‌های حرکتی و پرزرق‌وبرق‌تر بودن محیط مسابقه باعث شده تا بازی تجربه بهتری را ارائه بدهد.

Darts of Fury بهترین بازی دارت اندروید و iOS است. عنوانی که هرچند پرتاب دارتش به اندازه دسته تنیس گرفتن در Table Tennis Touch هیجان‌انگیز نیست اما با داشتن حالت‌های گیم‌پلی مختلف می‌تواند تا مدت‌ها مخاطبینش را سرگرم نگه دارد. بنابراین اگر به دنبال عنوانی در این سبک هستید، Darts of Fury را از دست ندهید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار