کد خبر: ۲۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 06
دایملر با افتتاح اولین کارخانه‌ی تولید خودروی خود در روسیه، نقشی پررنگ‌تر در این بازار ایفا خواهد کرد. این کارخانه که در 40 کیلومتری مسکو قرار دارد با سرمایه‌گذاری بیش از 281 میلیون دلاری افتتاح شده و بیش از هزار نفر در آن مشغول بکار می‌شوند.


به گزارش تیترشهر؛ در مراسم افتتاح این کارخانه چندین مقام رده‌بالای روسیه و آلمان و همچنین مقامات مرسدس بنز حضور داشتند. از جمله‌ی این افراد می‌توان به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اشاره کرد. وزیر تجارت روسیه به همراه شهردار مسکو نیز در این مراسم حضور داشتند.


وزیر اقتصاد و انرژی آلمان و همچنین دیتر زچه مدیرعامل دایملر نیز در مراسم افتتاح کارخانه‌ی جدید مرسدس بنز در روسیه حضور داشتند. اولین خودروی این کارخانه که سدان لوکس E کلاس بود در این مراسم از خط تولید خارج شد. تمامی خودروهای ساخته شده در این کارخانه مختص بازار روسیه خواهند بود. شایان ذکر است فروش مرسدس بنز در روسیه نسبت به 10 سال پیش بیش از 2 برابر شده است.


وزیر اقتصاد و انرژی آلمان گفته است:

بازار خودروی روسیه یکی از کلیدی‌ترین بازارها برای خودروسازان آلمانی است. افتتاح اولین کارخانه تولید محصولات مرسدس بنز در روسیه نشان دهنده‌ی تعهد این شرکت به بازار روسیه است.


ساخت کارخانه‌ی مرسدس بنز روسیه در زمینی به مساحت 85 هکتار و در کمتر از دو سال انجام شده است. افتتاح این تأسیسات تولید بخشی از برنامه‌ی شبکه‌ی تولید جهانی دایملر است که شامل تأسیس بیش از 30 کارخانه در کشورهای مختلف می‌باشد. این کارخانه در آینده‌ای نزدیک علاوه بر E کلاس تعدادی از شاسی بلندهای مرسدس را نیز تولید خواهد کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار