کد خبر: ۲۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 01
سرمربی اینتر به دلیل خط خوردن مائورو ایکاردی از بازی آخر این تیم اشاره کرد و رفتارهای این بازیکن را تحقیر آمیز خواند.

به گزارش تابناک؛ به نقل از فوتبال ایتالیا، ماه گذشته بود که باشگاه اینتر به خاطر تأخیر در تمدید قرارداد ایکاردی با این تیم، بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و در ادامه مهاجم آرژانتینی اعلام کرد به دلیل مشکل زانو نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.

لوچانو اسپالتی درباره وضعیت این بازیکن گفت: تحقیر آمیز است الان بخواهیم با او مذاکره کنیم تا برای ما بازی کند. هم برای هواداران و باشگاه و هم برای بازیکنان تیم. آیا قبل از اینکه من بخواهم او را در ترکیب خودم قرار دهم، باید به مدیربرنامه‌های ایکاردی ایمیل بفرستم؟ ایکاردی تنها به این خاطر در ترکیب تیم نیست که رفتار خودش باعث آن شده است و باشگاه نمی‌تواند این رفتار را تحمل کند. شما در تیم باید رفتار خوبی در زمین و رختکن داشته باشید. من به عنوان مربی اجازه این رفتارهای غیر قابل تحمل را نمی‌دهم و اصول تیم خودم را بر مبنای همین پیش می‌برم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که غیبت ایکاردی دلیل اصلی شکست اینتر برابر لاتزیو بوده است یا خیر گفت: چقدر شکست بدتر از این وقتی ایکاردی در زمین بود داشتیم؟ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی تفاوت‌ها را به تنهایی رقم می‌زنند و بازیکنان کمی داریم که مثل آنها باشند. رفتار حرفه ای و نظم و انضباط همه چیز یک تیم است و باید اصل باشد.

اینتر با شکست برابر لاتزیو در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند و تلاش می‌کند تا در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار