کد خبر: ۲۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 25
رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد که در راستای التیام‌ بخشی به آلام مردم مصیبت‌زده و خسارت‌دیدگان مناطق شمالی کشور، همه شرکت‌های بیمه موظف شده‌اند تا در سریعترین زمان ممکن نسبت به ارزیابی خسارات وارده و پرداخت مبالغ خسارت‌دیدگان اقدام کنند.

به گزارش تابناک؛ «غلامرضا سلیمانی» به گستردگی حادثه سیل اخیر در برخی از مناطق شمالی کشور اشاره کرد و افزود: هر ساله بلایای طبیعی در سراسر کشور قربانی می‌گیرد و گاه زیرساخت‌های شهری و روستایی را از بین می‌برد؛ در این میان صنعت بیمه باید با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های خود، آرامش و اطمینان را به مردم برگرداند .
وی با ابراز تاسف از خسارات سیل اخیر در مناطق شمالی کشور بویژه در استان گلستان و شرق مازندران، از شرکت‌های بیمه خواست تا با جبران خسارات بیمه‌گذاران در بهبود شرایط مردم و بازگرداندن آرامش در منطقه، تکالیف و ماموریت‌های خود را به انجام برسانند .
پیشتر مدیرعامل بیمه ایران از تحویل چک خسارت به 135 واحد سیل‌زده استان گلستان خبر داده بود .
« محسن پورکیانی» یادآور شد: تا بهمن ماه پارسال، 20 هزار بیمه‌نامه با پوشش سیل در استان گلستان صادر شده است .
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پس از ارزیابی و برآورد خسارت سیل، چک خسارت فوری به خسارت دیدگان پرداخت می شود .
همچنین مدیرکل بیمه ایران استان مازندران اعلام کرد: تا پایان وقت روز شنبه سوم فروردین 98 ، حدود 60 فقره اعلام خسارت سیل و آبگرفتگی انجام شده است .
« بهرام دارایی» ادامه داد: با اعزام سه تیم از کارشناسان، همه پرونده‌ها کارشناسی شده که اکثر آنها در محل برآورد خسارت شده و امروز (یکشنبه) چک آنها آماده پرداخت است .
وی خاطرنشان کرد: برای بقیه زیان‌دیدگان احتمالی که فرصت اعلام خسارت نداشته‌اند با نصب بنر در محل حادثه به منظور مراجعه آنان به شعبه محل کشیک نوروزی، اطلاع‌رسانی شده است .
به گزارش ایرنا، براثر وقوع سیل اواخر اسفند 97 ( یکشنبه 26 اسفندماه ) به 200 روستای مازندران در 12 شهرستان خسارت وارد شد و پنج نفر نیز جان خود را از دست دادند .
با آغاز فعالیت سامانه سرد و بارشی از هفته گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1.5 متر رسید .
بخش زیادی از مناطق شمالی و غربی گلستان اعم از مزارع کشاورزی، راهها، خانه های شهری و روستایی به زیر آب رفته است .منبع:فصل اقتصاد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار