کد خبر: ۲۲۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 19
دیده‌اید گاهی اوقات پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند که زیر آن‌ها نوشته شده ۹۹ درصد مردم نمی‌توانند به این سوال جواب بدهند؟ اگرچه این آمار و ارقام صرفا برای بازاریابی و جذب مخاطب است ولی بعضی وقت‌ها فکر کردن به سوالات این پست‌ها و جواب دادن به آن‌ها لذت خاص خودش را دارد.

به گزارش تابناک؛ Math Riddles را می‌توانیم منبع همین پرسش‌ها بنامیم. بازی در بطن گیم‌پلی طراحی منحصر به فردی ندارد و مرحله‌هایش نیز عمدتا شبیه به پازل‌های ریاضی موجود در سطح اینترنت هستند اما جدا از وسعت بالای معماهایش، به‌خاطر همان ویژگی مثبت پست‌های شبکه‌های اجتماعی می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده ارائه بدهد؛ پازل‌ها منطقی بوده، طولانی نیستند و بعد از حل کردن‌شان حس خوبی می‌گیرید.

در واقع Math Riddles جذاب‌ترین ویژگی‌اش را مدیون ذات لذت‌بخش پازل‌های ریاضی است. چون پشت هر مرحله فکر وجود دارد، بنابراین به تجربه‌تان ادامه می‌دهید تا به چالش‌های جدید برسید و Math Riddles هم آن‌قدر مرحله دارد تا مدت‌ها درگیر این معماهای ریاضی بشوید.

پازل‌های Math Riddles همگی مرتبط با علم ریاضی هستند و در همه‌شان باید به یک ارتباط منطقی برسید. البته در این میان سازنده با تنوع در نوع نمایش سوالات و استفاده از معماهایی که راه حل‌های متفاوتی با یکدیگر دارند، توانسته تا حدی عنوانش را از تکراری شدن نجات بدهد.

در بعضی مرحله‌های Math Riddles فقط با عددها سر و کار دارید، در پازل‌هایی بازی با اشکال هندسی مخاطب را به چالش می‌کشد و بعضی وقت‌ها هم حروف انگلیسی چاشنی کار می‌شوند. در هر کدام از این معماها نیز ممکن است یکی از چهار عمل ضرب، جمع، تقسیم و تفریق به‌کارتان بیاید.

پازل ریاضی

ترکیب این دو ویژگی باعث شده تا بازی در خیلی از مرحله‌هایش از کاربر یک راه جدید بخواهد؛ بعضی مرحله‌ها با منطقی مشابه حل می‌شوند اما اگر بخواهیم کلی به پازل‌ها نگاه کنیم، Math Riddles تا آنجا که به اثری سرگرم‌کننده تبدیل بشود موفق شده تنوع معماهایش را حفظ کند.

Math Riddles بازی به یادماندنی نیست و همین الان نمونه‌های مشابه گوناگونی از این بازی در مارکت‌ها یافت می‌شود. با این حال برای کسانی که از پازل‌های ریاضی لذت می‌برند، Math Riddles توانایی این را دارد تا مدتی مخاطبینش را سرگرم نگه دارد. اگر به دنبال اثری مشابه و با کیفیت‌تر هستید، پیشنهاد می‌کنم نیم نگاهی هم به Calculator 2: The Game بیاندازید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار