کد خبر: ۲۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
به مناسبت آغاز سال جدید، همراه اول امسال نیز به تمامی مشترکان خود عیدی می دهد.
به گزارش تابناک؛ به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز بهار طبیعت و عید نوروز، همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در ۵ مبلغ متفاوت تا ۵۰۰ هزار ریال عیدی می دهد.

عیدی همراه اول به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری

در طرح «عیدی ۹۸» همراه اول که از نخستین روز فروردین آغاز و تا پایان روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸ اجرا می شود، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری #۹۸* که به منزله ثبت نام در این طرح است، به صورت تصادفی یکی از مبالغ ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ یا ۵۰۰ هزار ریالی را عیدی بگیرند.
این بسته عیدانه که به صورت رایگان برای مشترکین فعال می شود، در قالب اعتبار داخل شبکه همراه اول بوده و مشترکین می توانند برای مکالمه و پیامک داخل شبکه همراه اول یا اینترنت موبایل، از آن استفاده کنند.
در این طرح امکان خرید بسته یا استفاده از سرویس های ارزش افزوده، تماس های رومینگ، خارجه و تلفن ثابت، با اعتبار عیدی امکان پذیر نیست.
با وجود اینکه مشترکان تنها برای یک بار امکان ثبت نام و دریافت بسته عیدانه را در طول بازه زمانی مذکور دارند، اما ممکن است براساس رفتار مصرفی، برای برخی از مشترکین علاوه بر بسته های اعتبار، یک گیگابایت اینترنت نیز ارائه شود که باز هم مهلت استفاده از آن از زمان فعالسازی تا روز سیزدهم فروردین است.
مشترکانی که علاقه مند به فعالسازی این بسته هستند باید کد دستوری #۱*۹۸* را شماره گیری کنند.
استعلام بسته هدیه هم از طریق کد دستوری #۰*۹۸* امکانپذیر است؛ همچنین جهت دریافت راهنما می توان از کد دستوری #۹*۹۸* استفاده کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار