کد خبر: ۲۲۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
شرکت هواوی صبح امروز از سیر صعودی رشد کسب و کار خود در دو ماهه اول سال جاری میلادی خبر داد و نشان داد در برابر جرائم مطرح شده از سوی آمریکا و سخت گیری های بین المللی مقاومت می کند.
به گزارش تابناک؛ رن ژنگفی موسس هواوی در سخنرانی امروز خود برای جمعی از دانشمندان روسی اعلام کرد که درآمدهای این شرکت چینی در ماه های ژانویه و فوریه ۲۰۱۹ حدود ۳۶ درصد نسبت به بازه زمانی مشابه در سال قبل افزایش داشته است که این رشد نسبت به افزایش ۲۱ درصدی درآمدهای هواوی در دوماهه نخست سال قبل شتابی قابل توجه را نشان می دهد ضمن آنکه پیش بینی شده فروش هواوی در سال جاری میلادی رشدی ۱۵ درصدی داشته باشد.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید بعد از سال ها تنش و مطرح شدن اتهامات مختلف علیه هواوی (از قبیل جاسوسی آن از شرکت های غربی برای دولت چین) عاقبت فشارها روی این شرکت در یکم دسامبر سال گذشته با دستگیری منگ ونژو مدیر مالی این شرکت شدت گرفت. خانم منگ که حالا در کانادا به سر می برد منتظر دریافت حکم استردادش به آمریکاست تا در آنجا به اتهاماتش از جمله جاسوسی از شرکت های آمریکایی و دور زدن تحریم های آمریکا علیه ایران پاسخ بدهد.
رن ژنگفی

با بالا گرفتن تنش های بین المللی و داغ تر شدن مساله هواوی، رنگ ژنگفی بنیانگذار هواوی و پدر منگ ونژو که قبلا کمتر با رسانه های مصاحبه می کرد در انجمن های عمومی ظاهر شد و مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت تا به اتهامات آمریکا علیه هواوی پاسخ بدهد. او چندی پیش در مصاحبه ای اعلام کرد هواوی آنقدر پیشرفته شده که حتی دنیا هم نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

رن در تازه ترین صحبت های خود گفته:

شرکت حالا متحدتر از هر زمان دیگری است و سخت تر و پر انرژی تر از هر زمان دیگری کار می کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار