کد خبر: ۲۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
ایالت نیو ساوت ولز استرالیا پذیرای خودروی پلیس جدیدی شده و نام آن هوندا سیویک تایپ R است.


به گزارش تابناک؛ این هاچبک تیز و فرز حاصل قرارداد اسپانسری یک ساله‌ای است که بین هوندا و نیروی پلیس این ایالت منعقد شده است. همانند اکثر خودروهای پلیس استرالیا، سیویک تایپ R نیز برای تعقیب و گریز مجرمان بکار نخواهد رفت بلکه چشم بینای جامعه خواهد بود که ارتباط بین مردم و نیروهای پلیس محلی را برقرار کرده و شهروندان را به فعالیت بیشتر برای بهبود امنیت جامعه ترغیب می‌کند.


سیویک تایپ R یاد شده در برخی از رویدادهای ویژه‌ی نیو ساوت ولز حضور خواهد یافت و البته فضایی مثبت بین مردم و مسئولین برقرار خواهد نمود.


مدیر هوندای استرالیا می‌گوید سیویک تایپ R وسیله‌ای عالی برای جلب‌توجه فعالیت‌های عمومی پلیس این کشور است.


او گفته است:

سیویک تایپ R از صفر طراحی شده تا بهترین تجربه‌ی رانندگی در کلاس هاچبک های اسپورت را ارائه کند. این خودرو در بین مشتریان، ماشین بازها و اصحاب رسانه از محبوبیت زیادی برخوردار بوده بنابراین خوشحالیم که پلیس استرالیا نیز آن را یک وسیله‌ی جلب‌توجه کننده‌ی خوب می‌بیند.

استفن کالینز در ادامه اظهار می‌دارد:

ما به قدرت کمک به دیگران معتقدیم بنابراین این همکاری اسپانسری بین ما و پلیس استرالیا با پایه و اساس کار شرکت و هدف آن برای ایجاد تنوع در زندگی مردم هماهنگی دارد.


اگرچه این هاچبک داغ سایه‌ی وحشت خود را روی مجرمان نخواهد انداخت اما به لطف پوشش رسمی پلیس استرالیا که با چراغ‌های قرمز و آبی تکمیل می‌شود جذاب‌تر از قبل شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار