کد خبر: ۲۲۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
سرمربی چلسی از عملکرد بازیکنانش در بازی برابر اورتون انتقاد کرد و اعتراف تلخی درباره کسب سهمیه تیمش داشت.

به گزارش تابناک؛ به نقل از ساکرنت، در ادامه دیدارهای لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال چلسی برابر اورتون قرار گرفت که این دیدار با شکست ۲ بر صفر آبی پوشان همراه بود. با این نتیجه امیدهای چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کمتر از قبل شد.

مائوریسیو ساری سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: متأسفانه بسیار بد و دور از انتظار ظاهر شدیم. با این وضعیت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خیلی خیلی سخت شده و شاید هم غیر ممکن باشد البته ما تلاش خودمان را می‌کنیم و تا هفته پایانی برای کسب برد به میدان خواهیم رفت ولی اگر پیشرفت نکنیم و بهتر از این ظاهر نشویم سهمیه نخواهیم گرفت.

البته چلسی این شانس را دارد که با قهرمانی در لیگ اروپا بتواند به صورت مستقیم سهمیه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من فکر می‌کنم تیم با مشکل فیزیکی روبرو شده است. با این حال باید بتوانیم شرایط فیزیکی بازیکنان را بهتر کنیم. الان تعطیلات باشگاهی را داریم و تیم در این مدت در اختیار من نیست و بازیکنان در تیم‌های ملی کشورشان هستند و باید ببینیم در بازگشت از تعطیلات بازیکنان با چه شرایطی روبرو خواهند بود.

چلسی با تیم‌هایی چون منچستریونایتد و آرسنال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و با شکستی که چلسی متحمل شد، شانس دو تیم یونایتد و آرسنال بالاتر رفت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار