کد خبر: ۲۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۴ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
آخرین جلسه دفاعیات متهمان گروه هدایتی به ریاست قاضی مسعودی مقام در شعبه سوم دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی آغاز شد.
به گزارش تابناک؛ قاضی مسعودی مقام رییس شعبه سوم دادگاه ویژه مبارزه با مفاسد اقتصادی تاکنون در چهار جلسه به اتهامات گروه هدایتی رسیدگی و دفاعیات متهمین را اخذ کرده است.

امروز نیز از لحظاتی قبل پنجمین جلسه رسیدگی به این پرونده با حضور متهمان و وکلای آنها به صورت علنی آغاز شد.

قاضی مسعودی مقام از حسین هدایتی دولابی متهم ردیف اول این پرونده متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور خواست تا آخرین دفاعیات خود را بیان کند.

قاضی مسعودی مقام در آغاز جلسه مطابق قانون 193 و 194 قانون آئین دادرسی کیفری به متهمان تفهیم اتهام کرد. 

وی گفت: در جلسه قبل آقای حسین هدایتی بخشی از دفاعیات خود را مطرح کردند و از هدایتی خواست تا در ادامه دفاعیات از خود دفاع کنند و اختصار را رعایت کنند.

حسین هدایتی با حضور در جایگاه متهمین اظهارداشت: وظیقه آقای یقینی است که از خودش و مدیرانش دفاع کند و اینکه چرا در دادگاه حاضر نمی‌شود واقعاً کم لطفی است. 

وی خطاب به قاضی مسعودی مقام گفت: صدا و سیما اخبار را بد منتشر کرده ، من معتقدم اخلالگر کسانی هستند که منابع ارزی این کشور را به تاراج برده اند و همچنین در قاچاق کالا و ارز از هیچ ضربه ای به پیکره اقتصاد این کشور کوتاهی نکرده اند. من هیچ زمانی هیچ مشکلی برای اقتصاد بوجود نیاورده ام. بنده فقط ملکی را خریداری کردم و وامی روی آن گرفتم.

هدایتی بیان داشت: من اگر مشهور نبودم نمی‌توانستم از بانک سرمایه و بقیه بانک ها وام بگیرم؟! همه می‌توانند وام بگیرند، من هم گرفتم.

موقعی که من بازداشت شدم اعتراض کردم که اگر وام گیرنده اقساطش عقب بیوفتد جنبه کیفری دارد؟ از قوه قضاییه گفتند خیر. آیا کارشناسی که به صورت غلط کارشناسی و قیمت گذاری کرده من مقصر هستم؟ گفتند نه شما مقصر نیستید.

 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار