کد خبر: ۲۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
گروه فولکس‌واگن تأیید کرد پورشه کاین کوپه امسال وارد بازار خواهد شد.


به گزارش تیترشهر؛ در خلال کنفرانس خبری سالانه‌ی این غول خودروسازی در سال 2019، اسلایدی به نمایش درآمده که نشان می‌دهد کاین کوپه یکی از چندین محصول جدید گروه فولکس‌واگن است که امسال عرضه خواهد شد. اگرچه این خودروساز دقیقاً نگفته کاین کوپه چه زمانی معرفی خواهد شد اما حالا می‌دانیم که فاصله‌ی زیادی با این قدبلند لوکس نداریم.


یکی از مدیران پورشه‌ی بریتانیا در هفته‌ی گذشته گفته بود کاین کوپه‌ی جدید اواخر این ماه رونمایی شده و از پاییز هم وارد بازار اروپا خواهد شد. اگر این خبر صحیح باشد بنابراین تنها چند روز با معرفی کاین کوپه فاصله داریم.


همان‌گونه که نام این خودرو نشان می‌دهد، کاین کوپه کمی اسپورت تر از نسخه‌ی عادی این شاسی‌بلند خواهد بود. عکاسان پیش از این تصاویر جاسوسی متعددی از کاین کوپه ثبت کرده‌اند که البته تغییرات ظاهری آن محدود به شیشه‌ی عقب متفاوت بوده است. کاین کوپه همچنین دارای جا پلاکی بوده که به مرکز سپر عقب نزدیک‌تر است. این در حالی است که جا پلاک کاین استاندارد تقریباً در وسط درب پشتی جا خوش کرده است.


انتظار می‌رود پورشه کاین کوپه با همان پیکربندی نسخه‌ی استاندارد کاین عرضه شود؛ بنابراین مدل پرچم‌دار همچنان نیروی خود را از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو خواهد گرفت. این خودرو که پورشه کاین کوپه توربو نام می‌گیرد قدرت 550 اسبی و گشتاور 768 نیوتون متری خواهد داشت. دیگر عضو این خانواده می‌تواند از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو با خروجی 434 اسبی استفاده کند. احتمال استفاده از قوای محرکه‌ی 680 اسبی پانامرای هیبریدی در کاین کوپه هم وجود دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار