کد خبر: ۲۲۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 18
فروشندگان خودرو در سراسر جهان کار سختی برای قانع کردن مشتریان دارند اما خیلی از آن‌ها به گرد پای جو جرارد نمی‌رسند!


به گزارش تابناک؛ اگرچه این نام برای اکثر ماها آشنا نیست اما جرارد به‌صورت رسمی عنوان فروش بیشترین خودرو در یک سال را به خود اختصاص داده و این رکورد در کتاب گینس هم ثبت شده است. به گزارش پدال و به نقل از دیترویت فری پرس، جرارد در سال 1973 تعداد 1425 دستگاه خودرو فروخت که به معنی فروش 4 خودرو در روز بوده است.


جرارد چند ده سال از رکورد خود دفاع کرده و حتی از فروشنده‌ای دیگر که ادعا می‌کرد رکورد او را شکسته شکایت کرد! اتوموتیونیوز می‌گوید علی ردا در سال 2017 ادعا کرد 1582 دستگاه خودرو فروخته اما با اینکه جنرال موتورز هم از عملکرد ردا دفاع کرد اما جرارد از او شکایت نمود. نهایتاً این پرونده حل‌وفصل شد ولی سرانجام کتاب رکوردهای گینس تصمیم گرفت این بخش را کلاً کنار بگذارد.


جرارد بین سال‌های 1963 تا 1978 در کل 13001 دستگاه خودرو فروخت. او پس از کناره‌گیری از شغل خود به حرفه‌ی سخنرانی الهام‌بخش روی آورد و کتاب‌هایی همچون "چگونه همه‌چیز را به همه‌کس بفروشیم” را به رشته تحریر درآورد.

گفته می‌شود موفقیت چشم‌گیر جرارد به سختی به دست آمده است. برای مثال او کارهای کوچکی همچون تعمیر جزئی خودروهای مشتریان را شخصاً انجام می‌داد. او همچنین در زمان نهار خوردن هم کارهای مراجعه‌کنندگان را راه می‌انداخت بنابراین همیشه یک فروش بالقوه را در نظر داشت.

متأسفانه جرارد اخیراً در خانه‌ی خود دچار حادثه شده و مغرش آسیب دیده بود. دو روز بعد از این اتفاق، جرارد در سن 90 سالگی درگذشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار