کد خبر: ۲۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 17
تویوتا 749 میلیون دیگر نیز در تأسیسات تولید خودروی خود در آمریکا سرمایه‌گذاری خواهد کرد. علاوه بر بهبود کارخانه‌ها، این سرمایه‌گذاری 586 شغل جدید نیز ایجاد می‌کند. تویوتا در ابتدا می‌خواست در بازه‌ی زمانی 5 ساله مبلغ 10 میلیارد دلار در سایت‌های تولیدی خود در آمریکا سرمایه‌گذاری کند اما این خودروساز ژاپنی حدود 13 میلیارد دلار را به کارخانه‌های خود تزریق خواهد نمود.


به گزارش تابناک؛ با تزریق سرمایه‌ی 288 میلیون دلاری، بزرگ‌ترین بخش این سرمایه‌گذاری به تأسیسات تولید پیشرانه در آلاباما تعلق خواهد گرفت. به این ترتیب تا پایان سال 2021 حدود 900 هزار پیشرانه تولید خواهد شد که نسبت به تولید 670 هزار پیشرانه‌ی کنونی رشد چشمگیری محسوب می‌شود. این سایت به تولید پیشرانه‌های 4 و 6 سیلندر مشغول است.


تویوتا همچنین 238 میلیون دلار را به تأسیسات خود در کنتاکی اختصاص می‌دهد. این سرمایه باعث می‌شود تولید لکسس ES هیبریدی در می 2019 به این سایت انتقال یابد و سالانه 12 هزار دستگاه از آن کارخانه را ترک نماید. همچنین تویوتا در این سایت راو 4 هیبریدی را خواهد ساخت و ظرفیت تولید سالانه‌ی آن نیز 1 میلیون دستگاه خواهد بود.

تأسیسات تویوتا در ویرجینیای غربی نیز 111 میلیون دلار دریافت خواهد کرد تا ظرفیت تولید ترنس اکسل‌های هیبریدی آن با افزایش دو برابری به 240 هزار واحد برسد.


تأسیسات میسوری این برند نیز با سرمایه‌گذاری 62 میلیون دلاری اقدام به ساخت 864 هزار سرسیلندر بیشتر در سال خواهد نمود. این سایت تولیدی فعلاً ظرفیت تولید سالانه‌ی بیش از 3 میلیون سرسیلندر را داراست.

نهایتاً به سایت تنسی تویوتا می‌رسیم که با توجه به سرمایه‌گذاری 50 میلیون تولیدی خواهد توانست ظرفیت تولید ترنس اکسل‌های هیبریدی خود را با افزایش دو برابری به 240 هزار واحد برساند. تولید بلوک پیشرانه‌ها نیز افزایش 288 هزار دستگاهی در سال خواهد داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار