کد خبر: ۲۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۹ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 17
هفتمین هفته از نیم فصل دوم لیگ برتر در حال پیگیری است و اتفاقات این هفته باعث شد تا رقابت در صدر جدول بسیار جذاب شود.

به گزارش تابناک؛  از هفته هفتم لیگ برتر تنها دو بازی باقی مانده است و در شش بازی انجام شده، تیم‌های مدعی در بالای جدول به میدان رفته‌اند.

از بین چهار تیم مدعی استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان تنها سپاهان در این هفته پیروز نشد تا عملاً شاگردان قلعه نویی باوجود تساوی، تنها بازنده صدر جدول به حساب بیایند.

صعود پرسپولیس به صدر جدول و رسیدن استقلال با کمترین فاصله امتیازی به رده دوم نیز باعث شد تا پس از مدت‌ها یک رقابت داغ صدر جدولی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس را شاهد باشیم.

استقلال کماکان عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم را در اختیار دارد. آبی پوشان در این نیم فصل ۷ بار به میدان رفته‌اند که ۶ پیروزی و یک شکست در آن به دست آورده‌اند تا با ۱۸ امتیاز بهترین تیم نیم فصل دوم باشند.

تراکتورسازی با ۱۷ امتیاز در نیم فصل دوم بعد از استقلال دومین تیم برتر است و این تیم تنها تیم بدون شکست در نیم فصل دوم است. پرسپولیس، سپاهان و ماشین سازی دیگر تیم‌های برتر نیم فصل دوم هستند.

استقلال با ۱۴ گل زده بهترین خط حمله و تراکتورسازی با یک گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارند و بهترین تفاضل گل هم با مثبت ۱۴ در اختیار آبی پوشان است.

سپیدرود و نفت مسجد سلیمان هم هر کدام با ۳ امتیاز ضعیف‌ترین تیم‌های نیم فصل دوم هستند و دو تیم استقلال خوزستان و صنعت نفت هم با یک بازی کمتر از این دو تیم، و ۴ امتیاز سومین و چهارمین تیم ضعیف در نیم فصل دوم می‌باشند.

بیشترین پیروزی در نیم فصل دوم را استقلال با ۶ برد در اختیار دارد و این در حالی است که صنعت نفت، نفت مسجد سلیمان و سپیدرود در این نیم فصل پیروز نشده‌اند.

بیشترین تعداد مساوی با ۴ مساوی در اختیار نساجی و نفت مسجد سلیمان است و بیشترین شکست هم با ۴ شکست به سپیدرود، استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان تعلق می‌گیرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار