کد خبر: ۲۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 17
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ما از هیچ رفتار خشونت‌آمیزی طرفداری نمی‌کنیم و هر کس در مجموعه ما با هر مقام و درجه رفتار نامناسب داشته باشد، با وی برخورد می‌کنیم.

به گزارش تابناک؛ سردار محمدرضا مهماندار در نشست خبری درباره کلیپ منتشر شده درباره برخورد پلیس راهور با یک نفر در اتوبان نیایش گفت: مجموعه همکاران در پلیس راهور افراد بسیار زحمت‌کشی هستند و در سرما و گرما فعالیت دارند، فقط در پنجشنبه و جمعه آخر سال بالغ بر چهار میلیون و پانصد وسیله‌نقلیه در بهشت زهرا (س) تردد داشتند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه حساب و رفتار یک نفر را نباید به حساب کارکنان یک مجموعه گذاشت، خاطرنشان کرد: ما از هیچ رفتار خشونت‌آمیزی طرفداری نمی‌کنیم و هر کس در مجموعه ما با هر مقام و درجه رفتار نامناسب داشته باشد، با وی برخورد می‌کنیم، فیلم این اتفاق را دیدیم و دستور ویژه برای پیگیری موضوع انجام گرفته است.

وی افزود: در این اتقاق، سرباز افسر وظیفه این رفتار را انجام داد، طرف مقابل نیز یک مرد است، این افسر وظیفه لیسانسه و مهندس برق بود و پیگیری موضوع و تحقیقات از شاهدان عینی در دستور کار پلیس قرار دارد و مسئله پس از مشخص شدن نتایج، به اطلاع عموم می‌رسد.

مهماندار متذکر شد: سربازان وظیفه بین 18 ماه تا دو سال در راهور خدمت می‌کنند و در کل کشور بین دو ماه تا دو ماه و نیم به آنها آموزش می‌دهیم، عمده وظیفه میدانی ما، برعهده سربازان وظیفه است، واقعیت امر این است که رفتارها را به آنها آموزش دادیم اما به برخی دلایل مرتکب این رفتارها می‌شوند.

مهماندار تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این رفتارها ناشی از نوع تربیت و آموزشی است که قبل از ورود آنها به سازمان‌ها به وقوع پیوسته است، البته مسئولیتهای خود در این بخش را می‌پذیریم.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه‌های شهید یاسینی، شهید بابایی و امام علی (ع) سه بزرگراه خطرناک تهران هستند گفت: در توقیف خودرو در 11 ماهه امسال نسبت به سال قبل 11 درصد و در تست مثبت الکل نیز 51 درصد افزایش داشتیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار