تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 17
طی شبانه روز گذشته ۷۰ هزار کاربر پیام‌رسان تلگرام در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که پروفایل آنها پاک شده و نمی‌توانند به تاریخچه چت‌های خود دسترسی داشته باشند. حساب کاربری تلگرام در توییتر نیز تایید کرد که این اتفاق به علت مشکلات سرور رخ داده بود. اکنون تلگرام در توییتر خبر می‌دهد که همه‌چیز به حالت عادی برگشته و داده‌های کاربران نیز حذف نشده است.

به گزارش تابناک؛ برخی از کاربران آمریکایی و اروپایی تلگرام گزارش داده‌اند از ساعت ۱۴:۳۰ امروز نتوانستند به پروفایل خود وارد شوند و حساب کاربری آنها به دلایل نامشخصی پاک شده است. پس از این اتفاق اکانت توییتر تلگرام سریعاً این مسئله را تایید کرد تا نگرانی کاربران را برطرف سازد. تلگرام درباره مشکلات کاربران خاطر نشان کرده که ممکن است برخی با چت‌های تک نفره در پروفایل خود مواجه شوند اما مشکلی در کار نبوده و همه چیز تحت کنترل است.

  •     چگونه از محتوای تلگرام به طور کامل پشتیبان بگیریم؟

جالب اینجاست که برخی کاربران در توییتر این اتفاق را کار شخصیت منفی دنیای مارول دانستند و با این مسئله شوخی کرده‌اند. کار به جایی رسید که خود تلگرام نیز به این شوخی‌ها اشاره کرده است.

همه این اتفاقات در حالی رخ داده که چهارشنبه هفته گذشته دو اپلیکیشن فیسبوک و اینستاگرام برای کاربران ساکن نقاط مختلف دنیا دچار اختلال شده و از دسترس خارج شدند.

به نظر میر‌سد این اتفاق موجب شد که کاربران زیادی سراغ اپلکیشن تلگرام بروند و از این پیام‌رسان استفاده کنند. دیروز پاول دورف مدعی شد که از دسترس خارج شدن فیسبوک و اینستاگرام، سه میلیون کاربر به تلگرام اضافه کرده و این پیام رسان مرز ۲۰۰ میلیون کاربر را رد کرده است.

کارشناسان باور دارند هجوم ناگهانی کاربران اپلیکشین‌های تحت کمپانی فیسبوک به این پیام‌رسان روسی، موجب شده که سرور‌های آن دچار اختلال و مشکل شوند و از پس این همه کاربران برنیایند. با این وجود مشکل مربوطه اکنون حل شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار