کد خبر: ۲۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 16
براساس مجوز بانک مرکزی از امروز (شنبه 97/12/25)، مردم می‌توانند در هر بار برداشت از خودپرداز، پانصدهزار تومان وجه نقد دریافت کنند.

به گزارش تابناک؛ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال مسعود خاتونی، عضو هیئت مدیره بانک ملی خبر از افزایش سقف برداشت عابر بانک‌ها در ایام نوروزی داد.

عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک‌های عامل در کشور برای استقبال از نوروز تمهیدات ویژه‌ای برای مشتریان خواهند داشت که یکی از این اقدامات افزایش سقف برداشت از خودپرداز هاست.

وی گفت: از بیست و پنجم اسفندماه تا هفدهم فروردین سال 98 عموم مردم می‌توانند به میزان پنج میلیون ریال از خودپردازها برداشت داشته باشند.

خاتونی افزود: مواردی از قبیل به‌روزرسانی سیستم عامل‌های ATM هم یکی از موارد برای ارائه خدمات بیشتر به عموم مردم در روزهای پر ترافیک سال است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی به تمام بانک‌های سراسر کشور مجوز پرداخت تا سقف 500 هزار تومان در ایام پر حجم تعطیلات نوروزی را داده است و از امروز شنبه 97/12/25، مردم می‌توانند در هر بار برداشت از خودپرداز، نیم میلیون تومان وجه نقد دریافت کنند.

نکته حائز اهمیت آن است که اجرای سقف 500 هزار تومانی برای هر بار برداشت از خودپرداز الزاماً باید با کارت همان بانک صورت گیرد و در غیر این صورت، از یک کارت با خودپرداز بانک دیگر، تنها 200 هزار تومان قابل برداشت است. افزایش سقف برداشت از خودپردازها، مطابق با روال هر ساله تا هفدهم فروردین ماه عملیاتی است.

منبع:فصل اقتصاد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار