کد خبر: ۲۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 14
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن پنج نفر بر اثر نشت خطوط لوله های گاز در منطقه برومی خبر داد.

به گزارش تابناک؛ علی تراب پور اظهار کرد: ساعت 9:55 امروز (23 اسفندماه) شهروندان طی تماس با سامانه امدادی 125، خبر نشت در خطوط لوله های گاز در مسیر آزاد راه اهواز به ماهشهر واقع در منطقه برومی را اطلاع رسانی کردند.


وی افزور:تیم های عملیاتی سازمان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند که بر نشت خطوط لوله های گاز، پنج نفر کشته شدند.

تراب پور با بیان اینکه هنوز آماری از تعداد مصدومین در دست نیست، گفت: همچنین در این حادثه پنج دستگاه خودرو عبوری دچار حریق شدند. عملیات اطفای حریق ادامه دارد.

سخنگوی اورژانس کشور پیش از ابن از مرگ دو تن درپی انفجار در خط لوله نفت اهواز به رامهرمز خبرداده بود.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز انفجار در مسیر خط لوله نفت اهواز ـ رامهرمز منجر به آتش گرفتن سه خودرو پاترول، پراید و اتوبوس شد.

به گفته خالدی، عملیات در این محدوده ادامه دارد.

خالدی از اعزام پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داد و گفت: استقرار عوامل اورژانس تا پایان اطفای حریق و عادی شدن شرایط در این محدوده ادامه دارد.

در پی انفجار در خط لوله گاز در آزادراه اهواز به ماهشهر، اعلام شد علت این حادثه در حال بررسی است.

علمدار متولی، یکی از مسئولان روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه حدود یک ساعت پیش لوله‌های گاز در مسیر آزادراه اهواز به ماهشهر دچار انفجار و حریق شدند، اظهار کرد: امیدواریم این حادثه تلفات زیادی نداشته باشد.

به گفته وی، علت حادثه در حال بررسی است و هنوز اطلاعات دقیقی از تعداد مصدومین در دست نیست.

بر اساس این گزارش، آتش‌سوزی خط لوله ۲۰ اینچ گاز کریت کمپ اهواز خط لوله ۲۰ اینچ انتقالی گاز به کارخانه گاز و گاز مایع ۸۰۰ امروز در منطقه کریت کمپ اهواز دچار آتش‌سوزی شد.

با وقوع این حادثه و تشکیل ستاد بحران، نیروهای عملیاتی و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و اطفا حریق و ایمن‌سازی آغاز شد.

طبق اعلام شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، هم اکنون آتش‌سوزی خط لوله مهار شده و تردد در جاده اهواز به ماهشهر که برای ایمن‌سازی مسدود شده بود، در جریان است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار