کد خبر: ۲۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 14
ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از پیروزی برابر لیون به ستایش از کریستیانو رونالدو به خاطر درخشش در دیدار برابر اتلتیکو مادرید پرداخت.

به گزارش تابناک؛ به نقل از اسکای اسپورت، لیونل مسی در دیدار برابر لئون در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درخشید. او در این دیدار که با پیروزی ۵ بر یک آبی اناری‌ها به پایان رسید توانست دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.

مسی بعد از بازی به ستایش از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت: رونالدو شب جادویی را رقم زد و توانست زمینه ساز صعود تیمش باشد. فکر می‌کردم که اتلتیکو مادرید بهتر از این ظاهر شود. یوونتوس و رونالدو خیره کننده بودند. یوونتوس تیم قدرتمندی نشان می‌دهد.

او درباره پیروزی برابر لیون گفت: وقتی بازی دو بر یک شد شرایط برای ما سخت شد اما خوشبختانه خیلی زود به بازی برگشتیم. از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و با شایستگی به این پیروزی دست پیدا کردیم. امیدوارم که در بازی‌های بعدی بهتر ظاهر شویم.

مسی درباره این سوال که دوست دارد تیمش در دور بعد با چه تیمی بازی کند، گفت: در دور بعد تیم‌های قدرتمندی مثل یوونتوس، لیورپول، منچستر سیتی و آژاکس حضور دارند. برای ما فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کنیم. همه تیم‌ها آماده هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار