کد خبر: ۲۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 14
بوگاتی یک هفته‌ی پیش و با معرفی سوپرکار تک دستگاهی La Voiture Noire جهان خودرو را سورپرایز کرد. این خودرو جایگزین ایدئولوژیک بوگاتی آتلانتیک محسوب می‌شود. با قیمت 16.5 میلیون یورویی، بوگاتی گران‌ترین خودروی صفرکیلومتر دنیا را معرفی کرده و همه در شوک فرو رفته‌اند.

به گزارش تابناک؛ با توجه به وضعیت و کمیاب بودن این خودرو، فکر نمی‌کنیم که دیگر راهی برای خاص‌تر کردن La Voiture Noire وجود داشته باشد اما یکی از طراحان دنیای خودرو این‌گونه فکر نمی‌کند. نیکیتا آکسیونوف در جدیدترین طرح خود نسخه‌ی رودستر این سوپرکار را طراحی کرده و صادقانه باید گفت با خودروی مجازی بسیار جذابی روبرو هستیم.


به نظر می‌رسد که حذف سقف خودرو کار آسانی باشد اما در واقعیت (یا هم در واقعیت مجازی!) برخی اصلاحات باید انجام شود. برای مثال فرم پانل پشت صندلی‌ها را در نظر بگیرید که هم‌اکنون کوتاه‌تر بوده اما علیرغم دگرگونی خود فرم پایه و اصلی‌اش را حفظ کرده است. سقف باز خودرو همچنین نور بیشتری را روی کمربندهای ایمنی راننده و سرنشین در داخل کابین می‌تاباند.


رودستر La Voiture Noire همچنین رنگ بدنه‌ی متفاوتی دارد. رنگ مشکی خودروی حاضر در ژنو حالا جای خود را به رنگ آبی تیره متالیک داده و البته تکمیل کننده‌ی آن رینگ‌های طلایی است. تقریباً به نظر می‌رسد نمای عقب خودرو هیچ تغییری نداشته و همچنان 6 خروجی اگزوز بزرگ در داخل یک دیفیوزر خشن به دام افتاده‌اند.


نیازی به گفتن نیست که چنین خودرویی تولید نخواهد شد. بوگاتی قبلاً گفته سوپرکار موردبحث تنها به تعداد یک دستگاه تولید شده است. البته اگر نسخه‌ی رودستر تولید شود انتظار سوپرکاری مبتنی بر شیرون با پیشرانه‌ی 16 سیلندر 8 لیتری کوادتوربو با قدرت 1500 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتون متری را خواهیم داشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار