تاریخ انتشار: ۱۶:۰۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 13
سامسونگ یکی از نخستین شرکت هایی بود که موفق به تولید نسخه تجاری از گوشی های تاشو شد و دستاورد خود در این زمینه را با نام گلکسی فولد در جریان MWC 2019 به نمایش گذاشت. حالا به نظر می رسد که این شرکت قصد ماجراجویی های تازه ای را با کمک نمایشگرهای تاشو خود دارد چراکه جزئیات مربوط به طرح مفهومی گوشی منعطف سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده.
به گزارش تابناک؛ این طرح در واقع نمایشگری منعطف را به تصویر می کشد که می توان آن را به دور مچ دست پیچید و همزمان نقش تلفن و ساعت هوشمند را ایفا می کند.

جزئیات پتنت مربوط به گوشی منعطف سامسونگ که سال گذشته تسلیم اداره جهانی حقوق معنوی شده چند روز پیش منتشر گردید و همانطور که در بالا اشاره کردیم در آن به موبایلی اشاره شده که نمایشگری کشیده دارد و می توان آن را در یک جهت خم کرد.

گوشی منعطف سامسونگ

در مورد المان های طراحی هم باید بگوییم این دستگاه دربرگیرنده قفلی برای جلوگیری از رول شدن خودکار و ناخواسته دستگاه بعد از درآوردن آن است. در اسناد مربوط به پتنت گوشی منعطف سامسونگ نوار لغزنده باریکی در بخش پشتی دستگاه دیده می شود که می توان تنها با یک انگشت با آن کار کرد. تنها کافیست این نوار لغزنده را فشار دهید تا از گوشی در حالت باز شده استفاده نمایید و نگران رول شدن آن هم نباشید.

گوشی منعطف سامسونگ

براساس جزئیات ذکر شده در این اسناد، هر دو طرف گوشی منعطف سامسونگ به تعدادی آهنربا مجهز شده اند که یکدیگری را جذب می کنند و به گوشی کمک می کنند که وقتی رول می شود شکل خود را حفظ نماید. همانطور که در تصاویر می بینید سامسونگ فضایی را در بخش پایینی بدنه این موبایل در نظر گرفته که ظاهرا پورت شارژ دستگاه را در خود جای خواهد داد.

در عین حال بخش پشتی گوشی منعطف سامسونگ را نوعی صفحه فولادی منعطف پوشانده و تعدادی لولای کوچک هم در سراسر بدنه اش به چشم می خورد که قابلیت رول شدن را برای آن به ارمغان خواهند آورد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار