کد خبر: ۲۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 13
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «صندوق بازنشستگان فولاد از ثروتمندترین صندوق های کشور است»، گفت: سوء مدیریتها در این صندوق باید برطرف شود.

به گزارش تابناک؛  محمدرضا پورابراهیمی در نشست بررسی مسائل و مشکلات کانون بازنشستگی فولاد استان کرمان عنوان کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر بازنشسته فولاد در استان کرمان داریم که ۱۵۰۰ نفر آنها عضو کانون هستند که باید فراگیری بیشتری از آنها داشته باشد.

وی بیان کرد: کارگران عرصه صنعت فولاد و زغالسنگ از سختکوش ترین اقشار جامعه کارگری استان هستند و استان کرمان بیشترین تعداد بازنشستگان فولاد را بعد از استان اصفهان دارد لذا نقش کرمان در تصمیم گیریهای کانون فولاد بسیار مهم است.

پورابراهیمی به اقدامات مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع مشکل کارگران زغالسنگ و کانون صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت و ادامه داد: آنچه در بضاعت و توانمان بود برای بازنشستگان فولاد انجام دادیم و حقوق ها و بیمه ها نسبت به گذشته بهتر شده است هر چند باید شرایط بهتر از اکنون را داشته باشیم.

وی پیشنهاد برگزاری جلسه ای را به اتفاق هیئت مدیره استانی کانون صندوق بازنشستگان فولاد کرمان و معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با مدیرعامل صندوق و هیئت مدیره صندوق در تهران را مطرح کرد و گفت: تنها صندوقی که ورودی ندارد و به دلیل سن بالا خروجی زیاد دارد صندوق فولاد است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به طلب ۲۰ هزار میلیارد تومانی صندوق بازنشستگی فولاد از دولت اشاره کرد و افزود: این صندوق می تواند دو برابر حقوق فعلی و تعهدات بیمه ای اعضا را بپردازد و مازاد هم داشته باشد، حجم زیادی از شرکت های بزرگ متعلق به اعضای این صندوق است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سوء مدیریت‌ها باید برطرف شود، ثروتمندترین صندوق کارکنان دولت، بازنشستگان فولاد است، اما در عین دارایی و ثروت، فقیر هستند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار