کد خبر: ۲۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۶ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
قطعاً در آینده‌ای نه چندان دور شاهد معرفی نسخه‌ی روباز یا به اصطلاح اسپایدر فراری F8 تریبوتو خواهیم بود.


به گزارش تیترشهر؛ جانشین تازه‌نفس 488 GTB چند روز پیش رونمایی شده اما X-Tomi Design فوراً دست‌به‌کار شده و رندر نسخه‌ی اسپایدر این سوپر اسپورت را منتشر کرده است. این سوپرکار ظاهر جذابی درست به مانند نسخه‌ی کوپه داشته و به جرات می‌توان گفت حتی بدون سقف جذاب‌تر هم به نظر می‌رسد.

این طراح دنیای مجازی در تولید این رندر به وضوح از فراری 458 و 488 اسپایدر الهام گرفته و نبود سقف ثابت باعث شده دو برآمدگی زیبا در بخش پشتی ایجاد شود. این خودرو به حدی زیباست که شاید در خرید مک لارن 720S اسپایدر شک و تردید داشته باشید. البته این به معنی عدم جذابیت سوپرکار بریتانیایی‌ها نیست بلکه محصول مارانللو به حدی جذاب از کار درآمده که شاید آن را ترجیح دهید.


اگرچه فراری این خودرو را به عنوان محصولی جدید معرفی کرده اما این سخن کاملاً درست نیست. در واقع F8 تریبوتو همان معماری پایه‌ی 458 ایتالیا و 488 GTB را حفظ نموده است. همچنین پیشرانه‌ی 8 سیلندر 3.9 لیتری توئین توربوی این خودرو تقریباً همان نمونه‌ی بکار رفته در 488 پیستا بوده و قدرت 710 اسب بخاری و گشتاور 770 نیوتون متری دارد. فراری می‌گوید این سوپرکار پیشرانه وسط در 2.9 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت آن نیز 7.8 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 340 کیلومتر در ساعت اعلام شده است.


فراری F8 تریبوتو وزن خشک 1330 کیلوگرمی دارد که کاملاً قابل‌توجه بوده اما مدل اسپایدر وزن بیشتری خواهد داشت. البته فکر نمی‌کنیم که پرفورمنس نسخه‌ی روباز خیلی با مدل کوپه تفاوت داشته باشد و شاید نبود سقف باعث جذابیت بیشتر رانندگی این خودرو نیز شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار