کد خبر: ۲۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
شما می‌توانید از کانسپت Precision سال 2016 برای جهت‌دهی به زبان طراحی جدید آکورا تشکر کنید. جلوپنجره‌ی چندضلعی الماسی این خودرو در محصولاتی همچون ILX و TLX و کراس اوورهایی مانند RDX و MDX دیده می‌شود. خود Precision هرگز وارد خط تولید نشد اما خبرهای جدید نشان می‌دهند احتمالاً یک سدان جدید با الهام از این کانسپت سه‌ساله معرفی خواهد شد.

Acura Precision Concept 2016
به گزارش تیترشهر؛ به نقل از کار اند درایور، آکورا اسپورت ترین سدان تاریخ خود را در نمایشگاه پبل بیچ امسال معرفی خواهد نمود. این کانسپت چهار درب آماده‌ی تولید از همان کانسپت Precision الهام خواهد گرفت و در سال 2020 وارد بازار خواهد شد. البته این یکی از چندین محصول جدید آکوراست که معرفی خواهد شد.


پس از معرفی سدان الهام گرفته از Precision، آکورا نسل جدید TLX را نیز معرفی خواهد نمود. فیس لیفت نسل فعلی این خودرو نسبتاً تازه بوده اما نسل جدید آن اواخر سال جاری یا اوایل 2020 پدیدار خواهد شد. همین داستان درباره‌ی MDX نیز صدق می‌کند. این خودروساز ژاپنی نسخه‌ی سه ردیفه ی جدید MDX را اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده معرفی خواهد نمود. هر دو خودرو کاملاً از صفر طراحی شده‌اند و احتمال تولید نسخه‌ی تایپ S مدل TLX با استفاده از پیشرانه‌ی 6 سیلندر توئین توربوی جدید این شرکت وجود دارد.


اما شوکه کننده ترین خبر درباره‌ی آکورا به بازگشت ZDX مربوط می‌شود. آیا کراس اوور کوپه‌ی جالب این شرکت در سال 2009 را به یاد دارید؟ خب این خودرو بازمی‌گردد. با تسلط کامل ب ام و، آئودی و مرسدس بنز بر این کلاس خودرویی، بازگشت آکورا و تلاش برای فروش خوب در این کلاس جای تعجبی ندارد.

Acura Precision Concept 2016
در کل باید گفت سال 2020 سال بزرگی برای آکورا خواهد بود. سه خودروی کاملاً جدید به همراه نسخه‌های متفاوت از مدل‌های کنونی باعث خواهند شد 2020 سال خبرسازی برای آکورا باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار