کد خبر: ۲۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
امارات، کشوری کوچک ولی پر از جاذبه‌های گردشگری متنوع است. از بزرگ‌ترین مراکز خرید گرفته تا هیجان‌انگیزترین پارک‌های موضوعی.

به گزارش تابناک؛ امارات متحده عربی، یکی از پربازدیدترین مقصدهای گردشگری در کل دنیا است. این کشور، جاذبه‌های فراوانی دارد که تعدادی از آن‌ها در سطح دنیا شهرت دارند.

کسانی که تور امارات را برای سفر انتخاب می‌کنند، معمولا جاذبه‌های مهم و مشهور آن را می‌شناسند. جاذبه‌هایی که در سراسر دنیا شهرت دارند؛ ولی امارات، جاذبه‌های دیگری هم دارد که کمتر شناخته شده هستند.

اگر برای تور نوروز 98 برنامه‌ریزی می‌کنید و امارات را انتخاب کرده‌اید، بد نیست که قبل از سفر، جاهای دیدنی امارات را که کمتر معرفی می‌شوند، بشناسید و برای سر زدن به آن‌ها، برنامه‌ریزی کنید.

جزیره الحمرا یه شهر ارواح

این منطقه را با عنوان شهر ارواح می‌شناسند. شهر ارواح، یک روستای متروکه است که اهالی اعتقاد دارند این روستا توسط اجنه تسخیر شده است. سر زدن به این روستا، تجربه‌ای هیجان‌انگیز است.

پارک آبی دریم لند

دبی و ابوظبی، پارک‌های آبی متعددی دارند و در فاصله بین این دو شهر نیز پارک‌های زیادی وجود دارد. ولی امارت ام‌القیوین یکی از امارت‌های این کشور است که معمولا نادیده گرفته می‌شود و میزبان یکی از بهترین پارک‌های آبی امارات است. پارک آبی دریم لند برای کسانی مناسب است که محیط‌های خلوت‌تر را دوست دارند و نمی‌خواهند در صف‌های طولانی تهیه بلیط بایستند.

دبی گاردن گلو (Dubai Garden Glow)

جاهای دیدنی امارات

این پارک تفریحی جذاب، یکی از جاذبه‌هایی است که در دبی حتما باید به آن سر بزنید. یک شب رویایی و فراموش‌نشدنی را در این پارک می‌گذرانید. نورپردازی‌های جذاب و یک دنیای فانتزی و رمزآلود در این پارک، منتظر شما است. از ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب برای سر زدن به این پارک فرصت دارید.

 

جزیره اسنوپی

فجیره یکی از امارت‌های این کشور است که آن طور که باید، مورد توجه گردشگران قرار نگرفته است. فجیره جاذبه‌های فراوانی دارد که از جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به جزیره اسنوپی اشاره کرد. این جزیره فرصتی عالی برای غواصی و لذت بردن از دنیای رنگارنگ زیر آب است.

واحه القدره

جاهای دیدنی امارات

واحه القدره یک جواهر پنهان در بین جاذبه‌های گردشگری دبی است. این واحه فقط ۵۰ دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد و بسیار متفاوت از سایر جاذبه‌های این کلان‌شهر دیدنی است. اگر می‌خواهید پیک‌نیکی چند ساعته داشته باشید بدون تردید این واحه را انتخاب کنید که میزبان انواع فلامینگوها و قوها است.

السطوه

دبی از نظر محله‌های مدرن و امروزی، هیچ کمبودی ندارد. اما السطوه یک محله کاملا متفاوت و کاملا ناشناخته برای گردشگران است. در این منطقه از دبی، می‌توانید همه کارهایتان را انجام دهید. به خیاط احتیاج دارید؟ السطوه. می‌خواهید یک عکس را قاب کنید؟ السطوه. می‌خواهید پارچه بخرید؟ السطوه. این محله بسیار ساده‌تر از باقی مناطق شهر است. ولی اگر دنبال خدمات و محصولات ساده و ارزان و سریع هستید، حتما به این محله سر بزنید.

بسیار ساده‌تر و مرموزتر از سایر مناطق شهر به نظر می‌رسد؛ اما مکان ایده‌آلی برای هرچیز ارزان، آسان و سریع است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار