کد خبر: ۲۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
پس از آنکه وضعیت جسمی نخست وزیر سابق پاکستان تبدیل به بهانه انتقاد احزاب اپوزیسیون شد، اسلام آباد ۲۱ پزشک را به مراقبت از وی گماشت.

به گزارش تابناک؛ دولت ایالت پنجاب به منظور مقابله با انتقادات احزاب اپوزیسیون به خصوص حزب مردم اقدام تازه‌ای در خصوص نواز شریف انجام داد.

گزارش‌ها حاکی است دولت پنجاب برای 21 پزشک شیفت کاری معین کرده تا به صورت شبانه روزی وضعیت سلامتی نواز شریف را کنترل کنند.

این اقدام پس از آن انجام شد که حزب مردم با وخیم اعلام کردن وضعیت نوازشریف دولت پاکستان را عامل مرگ احتمالی او دانست.

«فواد چوهدری» وزیر اطلاع رسانی پاکستان با انتقاد از حزب مردم گفت: افرادی که سخن عمران خان را به سخره گرفته و می‌گفتند که سیاستمداران نباید حرف‌های خود را تغییر دهند، با عیادت از نواز شریف بزرگ‌ترین تغییر مواضع قرن اخیر را رقم زدند.

وی تصریح کرد: حزب مردم بارها از نواز شریف انتقاد کرده و او را عامل مشکلات پاکستان می‌دانست ولی روز گذشته شاهد بودیم که «بلاول بوتو» رهبر حزب مردم به عیادت نواز شریف رفت.

فوادچوهدری اظهار داشت: برای کسانی که از وضعیت نواز شریف سوال می کنند باید بگویم که او از اعضای حزب خود به شدت مایوس شده است.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان افزود: متاسفانه احزاب اپوزیسیون نواز شریف را تبدیل به بهانه انتقادات خود کرده‌اند ولی در حقیقت سلامتی او را نمی‌خواهند.

عضو ارشد حزب تحریک انصاف خاطر نشان کرد: عمران خان دستور داده هر پزشکی که نواز شریف اراده کرد برای او حاضر کنیم و در هر بیمارستانی که او تمایل داشت روند درمانی وی را دنبال کنیم.

گفتنی است نخست وزیر سابق پاکستان که به جرم فساد مالی 7 سال دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذارند اینک 69 سال سن دارد به مشکل قلبی مبتلا شده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار