کد خبر: ۲۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 12
تسلا مدل S شوتینگ بریک ساخت کمپانی آلمانی RemetzCar در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی شد.


به گزارش تابناک؛ احتمالاً خبرهای مربوط به این خودرو را قبلاً شنیده‌اید. مالکی که ساخت نسخه شوتینگ بریک تسلا مدل S را سفارش داده Floris de Raadt نام دارد کسی که ظاهراً خودروهای الکتریکی و شوتینگ بریک را دوست دارد. اگرچه این خودرو در ابتدا قرار بود تنها به تعداد یک دستگاه ساخته شود اما RemetzCar اعلام کرده بود 20 دستگاه از آن را برای دیگر خریداران خواهد ساخت.


البته این کمپانی هم‌اکنون منحل شده و مدل S شوتینگ بریک ساخته نخواهد شد. فکر نمی‌کنیم که Raadt به این موضوع اهمیتی بدهد چراکه مالک تنها دستگاه از مدل S شوتینگ بریک در دنیا می‌باشد و از این اتفاق لذت می‌برد.


با توجه به تصاویر می‌توان گفت این خودرو واقعاً لوکس بوده و با استانداردهای خودروسازان بزرگ برابری می‌کند. اگرچه معمولاً خودروهای شوتینگ بریک با دو در تولید می‌شوند اما خط سقف گیرا و جذاب و شیشه‌ی عقب باعث ایجاد طراحی جالبی شده‌اند.


De Raadt ایده‌ی تولید این خودرو را از مدل S دیگر ساخت RemetzCar که در سال 2016 معرفی شده بود گرفته است. آن خودرو از نظر طراحی ظاهری خیلی جالب نبود هرچند سازنده با این نسخه‌ی جدید جبران مافات کرده است.


هنوز مشخص نیست که تبدیل تسلا مدل S عادی به نسخه شوتینگ بریک چقدر برای مالک آب خورده اما قطعاً بودجه‌ی زیادی را طلب کرده است. اگرچه کمپانی سازنده‌ی این خودرو دیگر وجود ندارد اما آرزو می‌کنیم که ایلان ماسک با دیدن این خودرو به فکر تولید انبوه آن بیفتد!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار