کد خبر: ۲۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 11
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: ایجاد فرصتهای شغلی در گروی برنامه، تلاش، همگرایی و همکاری سه قوه است.

به گزارش تابناک؛ علی‌عسگر ظاهری عبدوند در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی وحدت و همدلی را نیاز امروز کشور دانست و افزود: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی باید کاستی‌ها، کمبودها و خدمات ارائه نشده با جدیت دنبال شود. در کنار صبر و شکیبایی مردم عزیز نیاز به تلاش مسؤولان داریم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مردم، گفت: دغدغه و نگرانی امروز جامعه ایران بیکاری و افزایش قیمت‌هاست. ایجاد فرصتهای شغلی در گروی برنامه، تلاش، همگرایی و همکاری سه قوه است. به یقین فرآیند صدور مجوز برای سرمایه‌گذاران را کوتاه و همکاری بین‌بخشی مسؤولان بین واحدها برای صدور مجوزها را بیشتر کنیم تا سرمایه‌گذاران ترغیب به سرمایه‌گذاری شوند. حمایت، تشویق و معافیت‌های مالیاتی می‌تواند این فرصت را به وجود آورد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در پیشنهادی خواستار پرداخت یارانه ۱۴ میلیارد دلاری کالاهای اساسی به مردم شد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس از وزیر دادگستری خواست تا با تقویت نظارت‌ها کاری کند تا این یارانه به دست مردم برسد.

ظاهری با اشاره به ظرفیتهای مغفول مانده استان خوزستان و مشکلات مردم در این منطقه، گفت: مسؤولان تلاش کنند تا ظرفیت‌های بالقوه استان را بالفعل کنند و خسارت سیل‌زدگان را پرداخت کنند.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن ماده ۱۱۲ برنامه ششم توسعه در سال دوم عمر این قانون، گفت: مگر قرار نیست نیروی انسانی در استانهای مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی حفظ شود پس دولت در مردم این استان رضایت به وجود آورند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار