کد خبر: ۲۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 11
تیم داخلی مک لارن قبلا محصولات برجسته و سفارشی‌ای را معرفی کرده است؛ اما این کار باعث نشده بخش خودروهای ویژه و سفارشی مک لارن یا همان MSO دست روی سوپرکاری فوق‌العاده نگذارد. این بار شاهد خودنمایی مک لارن 720S اسپایدر MSO هستیم که از عناصر سه رنگ در بدنه سود برده است. کابین نیز به‌روز شده اما همه‌چیز به این تغییرات ختم نمی‌شود.


به گزارش تابناک؛ مدیر طراحی MSO می‌گوید:

خلاقیت‌های آئرودینامیکی همچون بخش داخلی 720S اسپایدر از طراحی رنگی جدید بهره برده که چگونگی مدیریت جریان هوا در اطراف خودرو و در واقع چگونگی تنفس 720S را برجسته می‌کند. این خودرویی است که به واقع هنر را با علم آئرودینامیک درهم‌آمیخته است.


به‌طور خلاصه باید گفت بدنه‌ی این خودرو ترکیبی از رنگ‌های آبی و خاکستری است که این ترکیب برای جلوه‌ی جریان هوای اطراف بدنه انتخاب شده است. البته با نگاهی دقیق‌تر متوجه خواهید شد عناصر آبی‌رنگ بکار رفته به‌طور خالص آبی نیستند. این رنگ به‌صورت رسمی کوریولیس نام داشته و طرح سه رنگ تشکیل شده از رنگ‌های آبی Cerulean، آبی Burton و مشکی Abyss است. همچنین متخصصان MSO بیش از 260 ساعت را صرف پاشش این رنگ روی بدنه کرده‌اند. البته برای به دست آمدن چنین رنگ جذابی از روش‌های بسیار خاصی استفاده شده است.


داخل این 720S سفارشی رنگ آبی بیشتری دیده می‌شود هرچند جزئیات آن خیلی منتشر نشده‌اند. تریم کابین از نوع آلکانترای آبی Burton  بوده که همخوانی بسیار خوبی با چرم مشکی و فیبر کربن زیاد دارد. عناصر فیبر کربنی براق را نیز می‌توان در بسیاری از بخش‌های کابین مشاهده کرد. رینگ‌ها نیز منحصربه‌فرد بوده و از نوع 10 پره‌ی آلیاژی با طرح مشکی براق می‌باشند.
این خودروی سفارشی در نمایشگاه ژنو 2019 معرفی شده است. جدای از نمایش 720S اسپایدر MSO، مک لارن به دنبال مشتریان متمولی است که حاضرند سرمایه‌ی زیادی را صرف شخصی‌سازی خودروهای خود نمایند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار