کد خبر: ۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 11
با معرفی نسخه‌های پلاگین هیبریدی رنگید و کامپس در نمایشگاه ژنو 2019، جیپ قدم مهمی به سوی آینده برداشته است.


به گزارش تابناک؛ کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی جیپ یعنی رنگید از پیشرانه‌ی 1.3 لیتری توربوی بنزینی و واحدی الکتریکی استفاده کرده و قدرت کل 190 تا 240 اسب بخاری دارد

این خودرو در حالت الکتریکی محدود حرکتی حدود 50 کیلومتری داشته و حداکثر سرعت آن در این حالت به 130 کیلومتر در ساعت می‌رسد. البته با ورود پیشرانه‌ی درون‌سوز به مدار شاهد ثبت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت حدود 7 ثانیه‌ای خواهیم بود.


نسخه‌ی پلاگین هیبریدی کامپس نیز از قدرت ترکیبی 240 اسب بخاری سود می‌برد. این خودروی جمع‌وجور طبق انتظارات پرفورمنس بسیار مشابهی به رنگید کوچک‌تر خواهد داشت.
جدای از دوست شدن این خودروها با محیط‌زیست، قابلیت‌های آفرود رنگید و کامپس پلاگین هیبرید نیز بهبود یافته است. جیپ می‌گوید به لطف گشتاور بیشتر واحد الکتریکی، کشش اکسل عقب این خودروها افزایش یافته است.

همچنین سیستم چهار چرخ محرک الکتریکی به اکسل‌های این دو خودرو اجازه می‌دهد تا به‌صورت مستقل از هم کار کنند و بنابراین این سیستم بهتر از سیستم‌های مکانیکی سنتی عمل خواهد نمود.
جدای از قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی، این دو خودروی جدید دارای پشت آمپرهای متفاوت و صفحه‌نمایشی هستند که اطلاعات کلیدی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار