کد خبر: ۲۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 10
آیا لامبورگینی اوروس نیازی به ارتقا و بازنگری دارد؟ منصوری این‌گونه فکر می‌کند و نسخه‌ای خاص از این سوپر شاسی‌بلند با نام Venatus را در نمایشگاه ژنو معرفی کرده است.


به گزارش تابناک؛ در نمای جلوی این خودروی ایتالیایی سپری جدید با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر نصب شده است. کاپوت جدید نیز دارای برخی ورودی‌های هوای جدید بوده و همچنین خیزهای عجیبی روی گلگیرهای جلو به چشم می‌خورد. قوس‌های پهن چرخ‌ها به همراه رکاب‌های متفاوت از دیگر تغییرات بصری اوروس منصوری هستند.


نمای عقب اوروس Venatus رادیکال‌تر از نمای جلوست. سپر خودرو به نظر می‌رسد در تسلط دیفیوزر بزرگ بوده و سه خروجی اگزوز نیز دیده می‌شوند. بال نصب شده روی سقف جای خود را به نمونه‌ای بزرگ‌تر داده و روی درب پشتی هم یک بال دیگر نصب شده و در طرفین آن نیز نقش پرچم ایتالیا مشهود است. جدای از قطعات کربنی، اوروس موردبحث دارای چراغ‌های عقب تیره و عناصر نارنجی‌رنگ متضاد با رینگ‌های 24 اینچی خاکستری می‌باشد.


کاکپیت نیز همانند دیگر محصولات منصوری تیون شده و عناصر نارنجی زیادی در سطوح دیده می‌شود. لوگوی منصوری نیز روی صندلی‌ها و پشت‌سری‌ها خودنمایی می‌کند. پلاک 1/1 اوروس Venatus هم نشان می‌دهد که این اوروس واقعاً خاص و تک است.
منصوری برخلاف رویه‌ی خود به پیشرانه‌ی این خودرو دست نزده و بنابراین پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربوی این شاسی‌بلند همچنان قدرت 650 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتون متری دارد.
لامبورگینی اوروس منصوری تنها یکی از چندین پروژه‌ی تیونینگ این موسسه است که در نمایشگاه ژنو به نمایش درآمده و سایر محصولات آن نیز در خبرهای آتی خدمت شما عزیزان معرفی می‌شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار