تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 09
در قلب کمپ ردموند یا همان مقر مایکروسافت، بنایی بنام ساختمان ۸۷ قرار گرفته که کارکنان زیادی از این شرکت اجازه ورود به آن را ندارند. این محل در واقع خانه‌ی تیم طراحی سخت افزار مایکروسافت به شمار می‌رود و تا به حال محصولات زیادی نظیر تبلت‌ها ولپتاپ‌های سرفس، کنسول و کنترلر اکس باکس نیز داخل آزمایشگاه محرمانه مایکروسافت متولد شده‌اند

به گزارش تابناک؛ در این آزمایشگاه، فاکتور‌های زیادی بررسی می‌شود و به لطف چندین دوربین تمام حرکات یک فرد از کلیک ماوس تا تکان کوچک بدن نیز تحت نظر می‌گیرد. پس از آن طراحان می‌توانند با مرور این دیتا و در نظر گرفتن آن، طراحی بسیاری از گجت‌ها را تغییر دهند تا بتوانند تجربه کاری بهتری برای کاربران به ارمغان آورند.

این آزمایشگاه محرمانه مایکروسافت در واقع محلی است که کلیه طراحان ارشد کمپانی ردموندی، کنار هم جمع می‌شوند تا نمونه های اولیه‌ای از گجت‌ها تولید کنند

در قسمتی از این ساختمان، اتاقک‌هایی نظیر ساکت ترین اتاق دنیا وجود دارد که شرایط نوری و صدایی مختلفی در آنها بوجود آمده تا متخصصان بتوانند بسیاری از ویژگی‌های جزئی گجت‌ها را تست کنند.

یک از این اتاقک ها، آزمایشگاه عوامل انسانی نام دارد که در آنها، ویژگی‌های محصولات بسیاری نظیر هدفون، ماوس، کیبورد و حتی کنترولر کنسول بررسی می‌شود. ابزار‌های ویژه‌ای برای این آزمایشگاه فراهم شده تا متخصصان بتوانند بینایی، شنوایی، گفتار، حساسیت لمسی و حتی عکس العمل انسانی را نیز ثبت و بررسی کنند.

آزمایشگاه محرمانه مایکروسافت

یک اتاقک جالبی شبیه به اتاق اسکن چهره شرکت EA وجود دارد که ۳۶ دوربین مختلف روی یک صندلی تنظیم شده و به فیلمبرداری از سوزه می‌پردازد. متخصصان می توانند هر اثر کوچک یک کاربر را ضبط کرده و در نظر بگیرند.

اتاق دیگری هم به نام آزمایشگاه تولید نمونه های اولیه نیز در این ساختمان تعبیه شده که همانطور که از نامش پیداست، اتاقی است که محصولات در آن متولد شده‌اند. چندین پرینتر سه بعدی بزرگ در این اتاق قرار گرفته که می توانند در روز ۴۰۰ قطعه منحصر بفرد تولید کنند و کار طراحان را راحت تر کنند. در کنار این اتاق، محلی برای رنگ آمیزی این قطعه‌ها وجود دارد.

به گفته‌ی طراحان کمپانی ردموندی، این ساختمان به تمامی اتاق‌های لازم برای تولید و آزمایش یک نمونه‌ی اولیه مجهز شده و طراحان می‌توانند پس از گذراندن تمامی مراحل، محصول کاملی روانه‌ی خط تولید کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار