کد خبر: ۲۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 23

به گزارش تابناک؛ گزارش شده هم بنیانگذار توییتر « ایوان ویلیامز » که در حال حاضر مدیر عامل پلتفرم نشر الکترونیک آنلاین مدیوم نیز محسوب می‌شود، قصد دارد هیئت مدیریه توییتر را ترک نماید. بر اساس فرم‌های جدید ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، ویلیامز رسماً تا پایان ماه جاری میلادی، هیئت مدیره توییتر را ترک خواهد نمود و دیگر نمی تواند در تصمیم‌گیری‌های مهم این شبکه اجتماعی تاثیری داشته باشد.

بنیانگذار توییتر

او با انتشار بیانیه‌ا‌ی عنوان نموده که ۱۲ سال فوق العاده را سپری کرده و به دستاورد‌های کسب شده توسط توییتر افتخار می‌کند. وی همچنین اعلام نمود که قصد دارد روی پروژه‌های دیگری تمرکز کند اما با این حال هنوز از تیم توییتر حمایت معنوی خواهد کرد.

همچنین ایوان ویلیامز پستی در شبکه اجتماعی توییتر به عنوان خداحافظی منتشر نمود و گفت:

«من بسیار خوش شانس بودم که از ابتدا و به مدت ۱۲ سال در هیئت مدیریه توییتر مشغول بکار بودم. طی این مدت دوران عمیقاً جذاب، بسیار آموزنده و چالش برانگیزی را تجربه کردم.»

ایوان ویلیامز، به همراه جک دورسی و بیز استونز در سال ۲۰۰۷ توییتر را تاسیس کردند. در واقع این شبکه اجتماعی، تنها یکی از پروژه‌های این سه نفر طی فعالیتشان برای کمپانی‌ پادکست اودیو بود که به بار نشست.

    جک دورسی پذیرفت که فعالیت در توییتر می‌تواند برای افراد خطرناک باشد

در ابتدا جک دورسی مدیر عامل توییتر لقب گرفت اما پس از یک سال ویلیامز، این مسئولیت را برعهده گرفت. سرانجام پس از دو سال، دیک کاستیو، جای ویلیامز را به عنوان مدیر عامل توییتر پر کرد.

بنیانگذار توییتر

جالب اینجاست که پس از طی شدن یک روند ۳۶۰ درجه، دوباره سمت مدیر عاملی از آن بنیانگذار توییتر یعنی جک دورسی شد یا بهتر بگوییم، دورسی حضانت فرزند خود را پس گرفت. در میان تمام این اتفاقات، ویلیامز کنار ننشست و ۱۲ سال تمام به همکاری با تیم توییتر به عنوان عضوی از هیئت مدیره ادامه داد.

بنیانگذار توییتر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار