کد خبر: ۲۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 19
خودروی ایمنی ب‌ام‌و i8 2019 از شانزدهم فوریه در اولین دور از مسابقات فرمول E که در مکزیک برگزار می‌شود حضور خواهد یافت.


خودروی اسپورت و هیبریدی ب‌ام‌و چند سالی است که در فرمول E حضور داشته و این مسابقات الکتریکی محلی فوق‌العاده برای نمایش محصول باواریایی ها بوده است. این خودروی ایمنی برای فصل 2018/2019 مسابقات فرمول E از پوشش به روزی سود می‌برد که فوق‌العاده است.


این خودروساز آلمانی تمرکز زیادی روی اطمینان از این موضوع داشته که i8 در زمان دید از بالا و از طرف تماشاگران عالی به نظر آید. این پوشش بدنه در روی پوشش پیشرانه و سقف شامل عناصر سفید و آبی بوده درحالی‌که بقیه‌ی بدنه هم از ترکیب رنگ‌های آبی، سفید، بنفش و مشکی سود برده است.


از آنجایی که i8 در فصل‌های پیشین فرمول E هم به عنوان خودرویی ایمنی حضور داشته بنابراین از برخی قطعات سفارشی استفاده می‌کند. از جمله این قطعات می‌توان به بال عقب بزرگ، اسپلیتر جلو، صندلی‌های اسپورت و رول کیج اشاره کرد. واقعاً با دیدن این خودرو آرزو می‌کنیم که کاش ب‌ام‌و i8 M تولید می‌شد.


این خودرو در جدیدترین حالت خود از پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1.5 لیتری توربو با قدرت 228 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر استفاده می‌کند. این قلب آهنین با واحد الکتریکی 141 اسبی همراه شده و قدرت ترکیبی 368 اسب بخاری و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 4.6 ثانیه‌ای را ایجاد می‌کند.


دوست داریم در دنیایی ایده آل توسعه‌ی خودروی هیبریدی ب‌ام‌و با قدرت حداقل 500 اسب بخاری را نیز ببینیم. وقتی این قدرت با شاسی ارتقا یافته و آئرودینامیک جدید ترکیب شود غوغایی به پا خواهد شد…
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار