کد خبر: ۲۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 19
نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با آمریکا هستیم، گفت: تمام قوا برای رفع مشکلات دست به دست هم داده و همکاری کنند.

به گزارش تابناک؛ مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سوالی پیرامون گلایه‌های مردم درباره گرانی‌ها گفت:‌ حق با مردم است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی موجود ساختاری است و براساس سیاست هایی که ما داریم پدید آمده، گفت:‌ ما در حقیقت در حال یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی با آمریکا هستیم و آنها تلاش می‌کنند راه‌ها را ببندد؛ آمریکا در همه دنیا برای همه قلدری می‌کند و ما هم در سیبل برخورد با آنها قرار گرفته‌ایم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد خود درباره تشکیل ستاد جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: آن چیزی که من از یک سال گذشته بر روی آن تاکید کردم، تشکیل ستاد جنگ اقتصادی بود که طبق پیشنهادم اعلام کردم در هر محله، مسجد و شهری این ستاد معضلات و تبعات تصمیمات اقتصادی داخلی و خارجی را پیگیری کند اما متاسفانه چنین چیزی شکل نگرفت.

پزشکیان با تاکید بر اینکه تنها با فعالیت دولت مشکل حل نمی‌شود، تصریح کرد: در جنگ فقط دولت نمی‌جنگد و بقیه نهادها نیز در جنگ هستند.

«در همین مجلس وزیر کار و برخی وزرای دیگر را استیضاح کردند، آیا این استیضاح‌ها مشکلات را حل کرد؟»

وی با بیان اینکه باید با واقعیت‌ها با مردم صحبت کرد، اظهار داشت: تمام قوا باید دست به دست هم بدهند و همکاری کنند تا مشکلات حل شود.

نایب رئیس اول مجلس در همین زمینه یادآور شد: در جنگ اینگونه نبود که تمامی نهادها از هم گلایه کنند، همه در صحنه بودند و فعالیت می‌کردند اما اکنون اینگونه نیست و این برای کشور تبعات دارد.

منبع:الف

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار