کد خبر: ۲۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 18
فراری در سال جاری میلادی سوپرکار پیشرانه وسطی را که ظاهراً قوای محرکه‌ی 8 سیلندر هیبریدی خواهد داشت معرفی می‌کند. این خودرو نسخه‌ای سفارشی و تک دستگاهی نخواهد بود بلکه روی خط تولید خواهد رفت.
به گزارش تابناک؛ خودروی مورد بحث ظاهراً قدرتمندتر از 488 پیستای 711 اسب بخاری خواهد بود. گفته می‌شود رونمایی این خودرو نه در نمایشگاه خودرویی بلکه در رویدادی خاص انجام خواهد شد و اولیه نمونه‌ها نیز از اوایل سال 2020 به دست مشتریان خواهند رسید.


لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری تولید این خودروی جدید را در مراسم ارائه‌ی نتایج سال 2018 به سرمایه‌گذاران اعلام کرده است. یکی از منابع مطلع گفته این خودرو قوای محرکه‌ی 8 سیلندر هیبریدی خواهد داشت.


پیش از این هم تصاویر جاسوسی متعددی از خودروی مورد بحث منتشر شده است. چندین پروتوتایپ این خودرو با پانل‌های بدنه‌ی 488 رؤیت شده است. همچنین ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد این خودرو بسیار ساکت‌تر از 488 عادی بوده و این هم دلیل واضحی بر استفاده از قوای محرکه هیبریدی می‌باشد. به نظر می‌رسد مجموعه باتری این سوپرکار در بخش پشتی قرار گرفته است.


سرجیو مارکیونه ی فقید پیش از مرگ خود گفته بود این خودروساز در حال کار روی خودرویی برای معرفی در سال 2019 است. البته او از اشاره به جزئیات بیشتر خودداری کرده بود اما گفته بود که الکتریکی سازی جزو استراتژی آینده‌ی فراری خواهد بود. این شرکت ایتالیایی در ادامه تأیید کرد که شاسی‌بلند جدید پورسانگ هم قوای محرکه‌ی هیبریدی خواهد داشت.

Ferrari SUV Rendering
مدیرعامل کنونی فراری همچنین می‌گوید پس از سال 2022 منتظر یک فراری تمام الکتریکی باشید. متأسفانه او از اشاره به جزئیات اولین خودروی تمام الکتریکی فراری خودداری کرده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار