کد خبر: ۲۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 17
اگر خودروهای کلاسیک و سرمایه‌گذاری پربازده را دوست دارید یک شرکت نسبتاً تازه تأسیس وجود دارد که هر دو آرزوی شما را باهم ترکیب می‌کند.


به گزارش تیترشهر؛ این شرکت رالی Rd نام داشته و به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با 50 دلار مالک یک سهم از خودرویی کلکسیونی شوند. بنا به گفته‌ی این شرکت، تیمی از متخصصان وجود دارند که خودروهای کلکسیونی کمیاب و گران‌قیمت را انتخاب می‌کنند و اطمینان دارند که ارزش این خودروها در آینده افزایش خواهد یافت.


پس از انتخاب خودروها رالی Rd آن‌ها را خریده و سهامشان را عرضه می‌کند. این فرایند توسط برنامه‌ای موبایلی انجام می‌شود و سرمایه‌گذاران با استفاده از آن می‌توانند به جزئیات بیشتری از خودرو دست یافته و تصاویر آن را مشاهده کنند. اگر خریداران از آنچه می‌بینند خوششان آید خواهند توانست سهام خودرو را بخرند.


اگرچه سرمایه‌گذاران در خودرو سهم خواهند داشت اما مالک آن نخواهند بود بلکه خودروها در تأسیساتی خاص با نگهبانی تمام‌وقت قرار خواهند گرفت.


رالی Rd می‌گوید خودروهایش کیفیتی در حد قرار گرفتن در موزه‌ها داشته و تنها برای اهداف نگهداری و به‌صورت حرفه‌ای رانده شده‌اند. اگرچه این فرایند برای برخی افراد جالب به نظر نمی‌رسد اما قابل‌فهم بوده و شرکت هم برنامه‌هایی برای بازدید افراد از کلکسیون یاد شده دارد.


زمانی که سهامداران خواهان فروش سهم خود باشند یک روز در ماه خواهند توانست این کار را انجام دهند. اگر سرمایه‌گذار دیگری علاقه‌مند به خرید سهام خودروی شما باشد پیشنهاد خود را اعلام می‌کند و معامله با قیمت پیشنهادی شما انجام می‌شود.


این ایده کاملاً قابل‌توجه بوده و رالی Rd با قوانین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هماهنگ است. متأسفانه این سرویس به خاطر محدودیت‌ها تنها در 32 ایالت ارائه می‌شود.


فاکس بیزینس می‌گوید این سرویس در حال حاضر 75 هزار کاربر دارد که هر یک به‌طور متوسط مبلغ هزار دلار در چندین خودرو سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این شرکت فعلاً حدود 25 خودرو دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار