کد خبر: ۲۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 16
سال 2018 حیاتی ترین سال تاریخ شرکت تسلا بود، زیرا با فرا رسیدن زمان تحویل مدل 3، این خودروساز کالیفرنیایی به تعبیر ایلان ماسک وارد "جهنم تولید" شد. با عبور موفقیت آمیز از این جهنم و فروش حدود 140 هزار دستگاه، مدل 3 عنوان محبوب ترین اتومبیل لوکس ایالات متحده در سال گذشته را کسب کرد.

به گزارش تابناک؛ اگر چه دستیابی به چنین عنوانی کاملا تحسین برانگیز است، اما حضور پر تعداد محصولات تسلا در سطح خیابان ها چالشی جدید پیش روی این کمپانی قرار می دهد.

به گزارش وال استریت ژورنال شتاب گرفتن تولید مدل های مختلف، باعث کند شدن فرایندهای مربوط به تعمیر محصولات تسلا شده است. به عبارت دیگر با افزایش تعداد خودروهای مزین به نشان تسلا در ایالات و شهرها، بر میزان تصادفات آنها افزوده شده و طبیعتا نیاز به تعمیرات نیز بیشتر می شود.

زمان انتظار زیاد برای تعمیر مدل های تصادفی، مشکلی است که در این اواخر دارندگان خودروهای تسلا با آن درگیر بوده اند. وال استریت ژورنال در گزارش خود به مالک یک دستگاه مدل 3 اشاره کرده که برای تعویض سپر سه ماه در انتظار مانده است.

تسلا

نکته عجیب اینکه سپر جزو قطعات کاملا ساده و عادی بوده و انتظار سه ماهه برای تعویض آن به هیچ وجه خوشایند نیست. البته نگاهی به فوروم های تسلا نشان می دهد که چنین مشکلی در سال های گذشته نیز گریبان گیر مالکین بوده است.

از آنجایی که تعویض قطعات توسط سایر شرکت های خودروساز در سریع ترین زمان ممکن انجام می گیرد، تاخیرهای تسلا در رفع عیوب محصولاتش، گاها باعث خشم و نا امیدی مشتریان این شرکت شده است.

خبر خوش اینکه ایلان ماسک اخیرا اعلام کرده بهبود خدمات پس از فروش مهم ترین اولویت تسلا در فصل اول سال 2019 خواهد بود. مسلما جلب رضایت مشتریانی که خودرویشان به دلیل کمبود قطعات زمین گیر می شود، کار راحتی نخواهد بود؛ زیرا تامین قطعه فرایندهایی زنجیره وار داشته و اتفاقی نیست که بتوان یک شبه آن را حل کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار