کد خبر: ۲۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 14
خودروی جدید فرمول 1 رنو با نام R.S.19 معرفی شد. این خودرو از پیشرانه‌ی بهبود یافته‌ی E-Tech 19 شکل گرفته بر پایه‌ی همان پیشرانه‌ی سال قبل سود می‌برد. ردبول هم از این پیشرانه در پایان فصل قبل استفاده کرده بود.


به گزارش تابناک؛ در مراسم رونمایی از خودروی جدید رنو رانندگان این تیم یعنی نیکو هالکنبرگ و دنیل ریکاردو هم حضور داشتند. ریکاردو پس از 5 سال حضور در تیم ردبول و کسب 7 پیروزی از 29 پودیم به تیم فرمول 1 رنو پیوسته است.


ریکاردو درباره‌ی حضور خود در رنو گفته است:

رنو تاریخچه‌ی پرباری در موتور اسپورت دارد بنابراین حضور در این تیم و همراهی با آن یک چالش هیجان‌انگیز است. من اینجا هستم تا کار خود در پیست را انجام داده و تا حد امکان سریع برانم اما خب دوست دارم انرژی مثبت را هم به تیم تزریق کنم.


هالکنبرگ هم اظهار داشته است:

ما به عنوان یک تیم کارهای زیادی انجام داده‌ایم و اگر بخواهیم به اهداف بلندمدت خود دست یابیم باید این فرایند را ادامه دهیم. زمانی که من به رنو پیوستم زیرساخت‌ها هنوز نوپا بودند اما حالا پیشرفت زیادی را می‌بینیم.


خودروی جدید R.S.19 رنو برای اولین بار در پیست کاتالونیای بارسلونا و همزمان با آغاز تست‌های زمستانه پدیدار خواهد شد. از نظر گرافیک‌های بدنه، پوشش این خودرو بسیار شبیه خودروی سال قبل است.


مدیر تیم فرمول 1 رنو نیز خاطرنشان ساخته است:

هدف ما در فصل جدید حفظ وضعیت قدرتمند تیم است. ما تمرکزی روی کسب فلان امتیاز یا مقام نداریم. چیزی که می‌خواهم دیدن پیشرفت‌های ادامه‌دار تیم است.


رنو در سال 2018 و پس از تیم‌های مرسدس، فراری و ردبول در رتبه چهارم قرار گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار