کد خبر: ۲۲۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۲ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 12
حدود 11 ماه پس از رونمایی در نمایشگاه خودروی ژنو، اولین نمونه از بوگاتی شیرون اسپورت به مالک خود تحویل داده شد.
به گزارش تابناک؛

شاهکار به تمام معنا!


این خودروی ویژه توسط عبدالله بن فهد قطری خریداری شده و برخلاف دیگر شیرون های دیده شده کاملاً سفارشی و برجسته است.


بخش اعظم بدنه‌ی این هایپرکار در قبضه‌ی رنگ سلطنتی آبی است که کاملاً برازنده‌ی این خودرو می‌باشد. نیمه‌ی عقبی شیرون اسپورت نیز با طرح فیبر کربن براق مزین شده و تضاد بسیار جذابی ایجاد کرده است.


به منظور اطمینان از هماهنگی خوب بخش‌های جلو و عقب شیرون اسپورت، عناصر آبی‌رنگی در بخش عقب شامل محفظه پیشرانه، دیفیوزر عقب و حتی نشان EB به همراه ABF که مخفف نام خریدار است، بکار رفته‌اند.


البته بوگاتی در استفاده از ترکیب آبی و فیبر کربن به بدنه اکتفا نکرده است. با باز کردن درب‌ها شاهد دلربایی چرم آبی‌رنگی خواهید بود که واقعاً چشم‌ها را خیره می‌کند. بخش‌های چرمی مشکی به همراه عناصر فیبر کربنی هم طراحی داخلی را تکمیل کرده‌اند. البته نظرات درباره‌ی میزان جذابیت این بخش به خود شخص بستگی دارد.


مدل اسپورت شیرون در مقایسه با نسخه استاندارد 18 کیلوگرم سبک‌تر بوده که دلیل آن استفاده از قطعات فیبر کربنی و رینگ‌های سبک‌وزن است. تغییراتی هم در سیستم تعلیق، فرمان و سیستم هدایت گشتاوری دینامیک اعمال شده تا هندلینگ این خودرو بهبود یابد. البته شک داریم که راننده‌ای به حد کافی شجاعت داشته باشد و بتواند این هیولای 1500 اسب بخاری را در جاده‌ها امتحان کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار