کد خبر: ۲۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 12
با قطعی شدن انتقال هافبک ولزی آرسنال به یوونتوس، یک رسانه بریتانیایی درباره تبدیل شدن او به پردرآمدترین بازیکن بریتانیایی دنیای فوتبال ادعای عجیبی کرده است.

به گزارش تابناک؛ آرون رمزی با امضای یک پیش قرارداد با یوونتوس به صورت رسمی برای پیوستن به این تیم در فصل آینده متعهد شد. در این میان اما شبکه BBC‌ انگلیس مدعی شده به موجب این قرارداد که هافبک آرسنال را برای 4 سال به بانوی پیر متعهد می‌کند، رمزی به پردرآمدترین بازیکن بریتانیایی دنیای فوتبال هم تبدیل می‌شود چرا که در هر هفته 456 هزار پوند حقوق خواهد گرفت.

طبق ادعای BBC، رمزی که برای پیوستن به یوونتوس یک تست پزشکی دو مرحله‌ای را در ماه ژانویه انجام داد، با این حقوق از هموطن خود گرث بیل که در رئال مادرید 400 هزار پوند حقوق می‌گیرد، سبقت گرفت. قرار است این هافبک 28 ساله در روز اول جولای سال 2019 به هواداران معرفی شود.

در همین حال اما گابریله مارکوتی، خبرنگار معروف حوزه ایتالیا گزارش کرده که 400 هزار پوندی که به عنوان حقوق رمزی اعلام شده، حقوق خالص او نیست و با کسر مالیات به 250 هزار پوند کاهش پیدا می‌‌کند که به 7.5 میلیون یورو در سال می‌رسد.

رمزی تا پایان فصل جاری با آرسنال قرارداد دارد و به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس ملحق می‌شود. به نظر می‌رسد همین دلیل حقوق بالایی است که یووه برای بازیکن جدیدش در نظر گرفته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار