کد خبر: ۲۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 10
از آنجایی که به زمان رونمایی از نسل جدید شورولت کوروت C8 نزدیک و نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از این سوپر اسپورت پیشرانه وسط منتشر می‌شوند. قبلاً تکامل مناسب لوگوی مشهور کوروت که دو پرچم هستند را دیده‌ایم اما این بار لوگوی نسل جدید کوروت در فرمت رسمی پدیدار شده است.


به گزارش تابناك؛ اگرچه به جزئیات زیادی درباره‌ی چگونگی دسترسی به این لوگو اشاره نشده اما وب‌سایت GM-Trucks می‌گوید این تصویر را از فایل‌های عمومی پیدا کرده است. از آنجایی که این لوگو را قبلاً روی کلید استارت کوروت و تصاویر جاسوسی قبلی دیده بودیم بنابراین معتقدیم که این تصویر نیز واقعی و قابل استناد است.


به منظور فهم بهتر تفاوت‌های بین لوگوی کنونی و نسل جدید کوروت مقایسه‌ای شانه‌به‌شانه انجام داده‌ایم تا تغییرات را کشف کنیم. برای مثال پس‌زمینه‌ی قرمز اطراف نشان شورولت کمی روشن‌تر از قبل شده و بخش پایینی نشان نیز کمی پهن‌تر به نظر می‌رسد. کل لوگو نیز ظاهراً طراحی عمودی‌تری داشته و گوشه‌های بالایی تیزتر از لوگوی نسل کنونی هستند.
قطعاً طرفداران شورولت از شنیدن این خبر که جزئیات بیشتری از نسل جدید C8 در آینده نزدیک منتشر خواهد شد خوشحال می‌شوند. وب‌سایت یاد شده قول داده ویدئویی از انیمیشن استارت خوردن این خودرو را در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند.


سؤال مهمی که همچنان وجود دارد زمان رونمایی دقیق کوروت C8 است. ظاهراً معرفی رسمی این خودرو تابستان سال جاری میلادی انجام خواهد شد و احتمال پدیدار شدن آن در ماه می بالاست. در هر صورت به محض دریافت جدیدترین خبرها درباره‌ی C8 پیشرانه وسط آن را با شما دوستان در میان خواهیم گذاشت.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار