کد خبر: ۲۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 05
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد گفت: پرسپولیس در چند سال اخیر با نتایج بسیار خوبی که کسب کرده به بهترین تیم ایران تبدیل شده است.

به گزارش تابناک؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس گفت: نخستین بازی ما در مرحله برگشت بعد از تعطیلی طولانی لیگ برگزار خواهد شد. در این مدت تلاش کردیم تیم را به شرایط آرمانی برسانیم و امیدوارم بتوانیم در دیدار مقابل پرسپولیس موفق باشیم.
وی ادامه داد: امکانات تمرینی ما در مشهد بسیار محدود است و حتی به خاطر این مساله یک بازی دوستانه خود را از دست دادیم. به این بازی نیاز جدی داشتیم اما در مجموع امیدوارم این اتفاق لطمه ای به کار تیم نزند.
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد گفت: بازیکنانم کاملا آماده دیدار با پرسپولیس هستند. پرسپولیس تیم بسیار قدرتمندی است و بدون تردید آنها در چند سال اخیر تیم اول ایران بودند.
وی تصریح کرد: پرسپولیس از سرمربی و بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد و در نیم فصل توانستند نقاط ضعف خود را برطرف کنند. بازی در ورزشگاه آزادی برای هر تیمی دشوار است اما امیدوارم بازیکنان با انگیزه من این بارهم سربلند از زمین خارج شوند.
گل محمدی اظهار داشت: بازیکنانم در نیم فصل اول نشان دادند با وجود همه مشکلات تیم با کیفیتی هستند. آرزوهای بزرگی در سر داریم که امیدوارم به آنها برسیم.
وی افزود: در نیم فصل اول با مشکلات جدی مالی روبه رو بودیم اما خوشبختانه با تغییر مدیریت بسیاری از مشکلات ما حل شد و باید از مدیریت جدید تشکر کنم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در خصوص اینکه آنها در نیم فصل دوم هم مدعی خواهند بود گفت: شرایط نیم فصل دوم بسیار متفاوت است و گرفتن امتیاز از تمام تیم ها سخت خواهد بود.
وی افزود: نباید انتظار داشته باشیم مانند نیم فصل اول خیلی راحت امتیاز ها را جمع کنیم. برای گرفتن نتیجه باید همه شرایط مهیا باشد و امیدوارم مشکلات تمرینی ما در شهر مشهد هرچه سریعتر برطرف شود.
گل محمدی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا خاطرنشان کرد: این موضوع را نمی توان در کوتاه مدت بررسی کرد اما نتیجه هر مربی را با عملکردش بررسی می کنند. تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشت اما دو دوره است که در جام ملت ها موفق نبودیم.
وی افزود: کی روش مربی بزرگی بود که توانست شخصیت بالایی را در سطح جهانی به فوتبال ایران بدهد و این بزرگترین اقدام او به عنوان سرمربی تیم ملی بود.

گل محمدی: پرسپولیس بهترین تیم ایران است
گل محمدی در مورد اینکه آیا در دیدار مقابل پرسپولیس بازهم فلسفه هجومی خواهد داشت؟ گفت: فلسفه ما برای هر بازی به شرایط آن ارتباط دارد و هر جا که لازم باشد دفاعی بازی خواهیم کرد. هر مربی دوست دارد تیمش همیشه هجومی بازی کند اما در ابتدا باید شرایط بازی را بررسی کنیم و این را می دانیم هر تیمی مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی کار سختی در پیش خواهد داشت.
وی در مورد طلب بازیکنان پدیده تاکید کرد: خوشبختانه 50 درصد از طلب بازیکنان و بازیکنان خارجی جدا شده پرداخت شد و توانستیم اردو خوبی را هم در ترکیه برگزار کنیم.
گل محمدی در خصوص اعتراض خود به داوری در نیم فصل اول گفت: در نیم فصل اول با یکسری مشکلات روبه رو شدیم که البته این شامل حال اکثر تیم ها بود. روز گذشته جلسه بسیار خوبی با داوران داشتیم که اتفاق مهمی برای کاهش مشکلات بود. ایران داوران بسیار خوبی دارد اما باید به آنها رسیدگی بیشتری داشته باشیم و دستمزد آنها را افزایش دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده در خصوص بازیکنان جذب شده تصریح کرد: یک دروازه بان و بهنام برزای بازیکنان جدید ما خواهند بود که به زودی یک بازیکن خارجی نیز به تیم اضافه می شود.
وی در مورد استفاده از کمک داور ویدویی در نیم فصل دوم گفت: این اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران است که باعث رشد لیگ می شود.
همچنین مدیررسانه ای باشگاه پدیده اعلام کرد نام جدید این باشگاه در پایان فصل انتخاب خواهد شد.
تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه هفته جاری باید از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف پدیده مشهد برود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار