کد خبر: ۲۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 04
ظاهراً نسخه‌ی اسپورت هیوندای توسان با پسوند N و حداقل قدرت 340 اسب بخاری تولید خواهد شد. این خبر را منابع مطلع به اتو اکسپرس داده‌اند. احتمالاً این خودرو در دو سال آینده وارد بازار خواهد.

hyundai-tucson-n
به گزارش تابناک؛ منابع داخلی هیوندای علاقه‌ای به ارائه‌ی اطلاعات بیشتر درباره توسان N نداشته‌اند اما اذعان کرده‌اند که هدف هیوندای تولید کراس اووری سریع با شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت زیر 6 ثانیه است.


توسان 2019 فیس لیفت سال پیش معرفی شده است. پیشرانه‌ی استاندارد این خودرو از نوع 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 164 اسب بخار و گشتاور 204 نیوتون متر است. خریداران همچنین می‌توانند پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.4 لیتری با خروجی 181 اسبی و گشتاور 237 نیوتون متری را انتخاب کنند.


به دلیل ابعاد جمع‌وجور و پیشرانه‌ی نصب شده در طول، مهندسان بخش N هیوندای شاید با چالش‌های فراوانی در قرار دادن پیشرانه‌ی 340 اسبی در چنین فضای تنگی روبرو شوند. برای مثال پیشرانه‌ی 2 لیتری توربوی ولوستر N حداکثر قدرت 275 اسبی و گشتاور 353 نیوتون متری دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این پیشرانه می‌تواند بدون از دست دادن قابلیت اطمینان خود 65 اسب بخار بیشتر را تولید کند یا خیر.

گفته شده محصول N بعدی هیوندای از i20 به عنوان پایه و اساس خود استفاده خواهد کرد و احتمالاً سال آینده با قدرت 250 اسب بخاری عرضه خواهد شد. منابع موثق تأیید کرده‌اند محصول الهام‌بخش هیوندای نیز در حال توسعه است.

اگر خواهان محصولی اسپورت و لوکس‌تر هستید می‌توانید منتظر نسخه‌ی پرفورمنس G70 باشید. این خودرو فعلاً با پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربوی 365 اسب بخاری در دسترس بوده و به‌صورت سفارشی از سیستم چهار چرخ محرک نیز برخوردار است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار