کد خبر: ۲۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 04
دونالد ترامپ گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا می‌خواهد از حوزه محل سکونتش در کانزاس برای حضور در سنا کاندیدا شود را رد کرد.
به گزارش تابناک؛ دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در برنامه‌ای درباره انتشار گزارش‌هایی مبنی بر استعفای احتمالی مایک پامپئو از وزارت خارجه برای شرکت در سنا گفت: پامپئو هیچ تمایلی برای ترک دولت ندارد.

وی ادامه داد: من از او این سوال را پرسیدم و وی گفت که به هیچ وجه نمی‌خواهد دولت را ترک کند. من فکر نمی‌کنم او این کار را انجام دهد. او به عنوان وزیر خارجه آمریکا کار فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. مردی با شخصیت، خوب و با انرژی زیاد است.

به نقل از پایگاه خبری هیل، ترامپ گزارش‌های منتشر شده مبنی بر مذاکرات وی با میچ مک‌کانل رهبر اکثریت سنا به عنوان گزینه جایگزین به جای پامپئو در وزارت خارجه را "اخبار جعلی" اعلام کرد.

پس از اینکه پت رابرتز سناتور کانزاس اعلام کرد که در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت نمی‌کند، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا می‌خواهد از حوزه محل سکونتش در کانزاس برای حضور در سنا کاندیدا شود.

پامپئو ماه گذشته میلادی در گفت‌وگو با شبکه فاکس نیوز اعلام کرد، در نظر دارد تا زمانیکه دونالد ترامپ بخواهد در وزارت خارجه آمریکا بماند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار