کد خبر: ۲۲۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - 2019 February 03

 آیا آمریکا می تواند اینترنت ایران را قطع کند؟ حال سرمای شدید در ایالت‌های میانه‌ غربی ایالات متحده موجب شده که اینترنت برای این بخش‌ها قطع شود و ساکنین این شهر‌ها را دچار مشکل کند. سرمای شدید و قطع اینترنت آمریکا موجب شده که مسئولین به ساکنین ایالت‌های میانه‌ غربی توصیه کنند در خانه‌هایشان بمانند.

مردی در حال عکاسی از قندیل‌های یخ دریاچه میشیگان

از آنجایی پیشرفت تکنولوژی موجب شده کاربران سعی کنند تمام ثانیه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی بگذارنند و به تماشای ویدیو‌های پلتفرم‌هایی نظیر یوتیوب و نتفلیکس بنشینند، اکنون ساکنین این مناطق با قطع اینترنت آمریکا دچار مشکل اساسی شده‌اند و بیش از ۲۰۰ میلیون نفر نمی توانند از سرویس‌های اینترنتی استفاده کنند.

قطعات یخ سطح رودخانه‌ی شیکاگو را پوشانده

سرمای شدید و دمای منفی ۳۰ درجه سانتگراد در این مناطق موجب شده که نه تنها آبشار نیاگارا، دریاچه میشیگان و رودخانه شیکاگو یخ بزند بلکه ابرو و مژه‌های کاربران نیز به کریستال‌های یخ آراسته شده. نمونه‌های از شرایط سخت ساکنین آمریکا را در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید.

علاوه بر این کاربران گزارش داده‌اند که سرویس‌های اینترنت موبایل و وای-فای خانگی قطع شده و آنها نمی توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

قطع اینترنت آمریکا

موج‌های آب یخ زده در آبشار نیاگارا، انتاریو کانادا

وب سایت Down Detector با بررسی شبکه‌های ایالات‌های میانه‌ی غربی اعلام کرده که کاربران سرویس‌های  اینترنتی Spectrum و Mediacom چند روزی است به اینترنت دسترسی ندارند.

قطع اینترنت آمریکا

بسیاری از کاربران به اسکی برای حمل و نقل روی آورده‌اند

جالب اینجاست که تیم پشتیبانی این سرویس‌ها نه تنها بیانیه‌ یا خبر رسمی برای این اتفاق منتشر نکرده‌اند بلکه پروفایل پشتیبانی Mediacom تنها از کاربران خواسته تا شماره تلفن و پروفایل خود را برای این شرکت بفرستند تا آنها در آینده بتوانند مشکلات فنی را بررسی کنند.

قطع اینترنت آمریکا

James Versluis در حال شکافتن یخ‌های سطح رودخانه شیکاگو

پروفایل توییتر Spectrum روند مشابهی در پیش گرفته اما در نقشه‌ی پشتیبانی این شرکت، مشخص شده که ایالت‌های غربی نمی توانند به اینترنت دسترسی داشته باشند.

قطع اینترنت آمریکا

انبوه برف انباشه شده در خیابان‌های ویسکانسن

به این دو شرکت باید کمپانی Xfinity را هم اضافه نمود چرا که کاربران این سرویس در شیکاگو دچار مشکل شده اند و قطع اینترنت آمریکا بلای جانشان شده.

قطع اینترنت آمریکا

مردی سعی می‌کند تعادلش را در خط ساحلی دریاچه میشیگان حفظ نماید

البته سرمای بی سابقه‌ی این مناطق موجب شده عکاسان بتوانند با لنز دوربینشان تصاویر زیبایی ثبت کنند که نمونه‌هایی از آنها را نیز مشاهده می‌کنید.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار